100 ماینر غیرمجاز در یک شهرک مسکونی در تهران کشف شد

به گزارش کی آنلاین، تهران (پانا) - با کوشش بازرسان شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم، دو مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در یکی از شهرک های عظیم مسکونی تهران کشف و جمع آوری شد.

100 ماینر غیرمجاز در یک شهرک مسکونی در تهران کشف شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش وزارت نیرو، با افزایش دمای هوا و ضرورت کاهش بار شبکه توزیع برق کشور و در راستای طرح مبارزه با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال، بازرسان منطقه برق افسریه از منطقه ها 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم و کارشناسان دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت، پیروز شدند دو مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال را که در یکی از شهرک های مسکونی عظیم، به شکل مخفیانه در حال فعالیت با استفاده از برق غیرمجاز بود، شناسایی و با همراهی عوامل قضائی و انتظامی اقدام به جمع آوری ماینرهای نصب شده نمایند.

سعید جهانی، مدیر منطقه برق افسریه با بیان این که متخلفان به منظور خنک کردن ماینرهای این مزارع از 5 دستگاه کولرگازی، 3 دستگاه کولر آبی و 7 هواکش صنعتی استفاده می کردند اضافه کرد: برق مورد استفاده این دو مزرعه معادل مصرف بیش از 150 مشترک خانگی بود که به شکل غیرمجاز، از کابل های زمینی تأمین می شد و با هوشیاری کارشناسان این منطقه و دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم، شناسایی و قطع شد.

وی اضافه کرد: با همراهی نیروی انتظامی، ماینرهای غیرمجاز، جمع آوری و با تشکیل پرونده، پیگیری های حقوقی و قضائی و پرداخت خسارات وارد به شبکه توزیع برق هم در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1704

به "100 ماینر غیرمجاز در یک شهرک مسکونی در تهران کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 ماینر غیرمجاز در یک شهرک مسکونی در تهران کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید