100 روستای دیگر خراسان رضوی تا سرانجام سال گازرسانی می گردد

به گزارش کی آنلاین، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز حدود 100 روستای استان گازرسانی شده اند و 100 روستای دیگر هم در چهار ماه به جامانده سال 99 به شبکه سراسری گاز متصل می گردد.

100 روستای دیگر خراسان رضوی تا سرانجام سال گازرسانی می گردد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری در نشستی با رئیس و اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی، اظهار کرد: گاز طبیعی به همه مردم تعلق دارد و از اعضای شوراهای اسلامی می خواهم در فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی همراهی و همکاری نمایند.

وی درباره وضع گازرسانی در استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون غیر از شهر باجگیران، تمام شهرهای استان با ضریب نفوذ 100 درصد جمعیت گازدار هستند و از مجموع 2679 روستای واجد شرایط گازرسانی خراسان رضوی نیز 2309 روستا از گاز طبیعی بهره مندند؛ گازرسانی به 278 روستای دیگر در مرحله اجرا و 92 روستای به جامانده نیز در مرحله پیمان سپاری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی اظهار کرد: با تمامی مسائل همچون شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت ابزارآلات، از ابتدای سال جاری تا به امروز، 100 روستای استان گازدار شده اند و تا خاتمه سال نیز به 100 روستای دیگر گازرسانی می گردد.

علی محمد الله کمک، رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی هم در ابتدای این نشست از اقدام های شرکت گاز استان قدردانی کرد.

در این باره بیشتر بخوانید؛

خراسان رضوی؛ رتبه نخست شبکه گذاری گاز ایران

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1332

به "100 روستای دیگر خراسان رضوی تا سرانجام سال گازرسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 روستای دیگر خراسان رضوی تا سرانجام سال گازرسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید