هزینه های سفر به هلند

به گزارش کی آنلاین، هزینه های معمول

هزینه اقامت در آمستردام:

خوابگاه ها معمولا هزینه ای معادل 15 تا 30 یورو خواهند داشت. محبوب ترین خوابگاه ها در آمستردام می تواند نزدیک به 45 یورو هزینه داشته باشد که کمی گران است. اتاق های خصوصی یا دونفره هم حدود 60-80 یورو در هر شب هزینه خواهد داشت. شما حتی می توانید با کمی تحقیق بیشتر، در هتلی مقرون به صرفه، اتاقی با هزینه هر شب حدود 50-60 یورو که دارای حمام خصوصی و وای فای رایگان است، داشته باشید.

هزینه های سفر به هلند

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

هزینه خورد و خوراک در هلند:

غذاهای هلندی چندان معروف نیستند اما این بدان معنا نیست که غذاهای خوبی ندارد. سیب زمینی سرخ شده همراه با پنیر گودا، غذایی لذیذ است. وعده های غذایی ارزان در فست فودها، حدود 10 یورو هزینه خواهد داشت. غذاهای سریع مانند فوبو، غذای ارزان هلندی، حدود 5 تا 10 یورو و خرید مواد غذایی مانند ماکارونی، سبزیجات، مرغ و سایر، 40 تا 50 یورو هزینه خواهد داشت. غذا خوردن معمولی در رستوران هم هزینه ای حدود 15 تا 25 یورو دارد.

هزینه حمل و نقل در هلند:

بلیط قطار بین شهری در سراسر هلند ارزان است و هزینه بین 12-30 یورو خواهد داشت. مسیرهای کوتاهتر قطعا هزینه ای کمتر خواهند داشت. سفر از آمستردام به روتردام 26 یورو است و 40 دقیقه طول می کشد و آمستردام به لاهه 7 یورو است و 50 دقیقه طول می کشد. تاکسی ها فوق العاده گران هستند، پس بهتر است از آن دوری کنید. حتی می توانید با پرداخت 10 یورو، دوچرخه ای کرایه کنید و گشت و گذاری داشته باشید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

هزینه گشت و گذار و بازدیدها در آمستردام:

ورود به موزه ها هزینه ای حدود 20 یورو خواهد داشت، در حالی که ورود به کلیسا ها رایگان است. دریافت قایق و چرخیدن در کانال هلند، حدود 24 یورو هزینه دارد. تور بندر در روتردام هم هزینه 12 یورویی خواهد داشت.

بودجه پیشنهاد شده روزانه:

45 تا 60 یورو یا 46 تا 62 دلار هزینه روزانه خواهد بود البته در صورتی که در خوابگاه اقامت داشته باشید، غذای ارزان بپزید یا خود پخت و پز کنید و از حمل و نقل محلی بهره ببرید.

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 629

به "هزینه های سفر به هلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه های سفر به هلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید