خبرنگاران سفیر ایران، آغاز ماه رمضان را به مقامات و ملت بوسنی و هرزگوین تبریک گفت

به گزارش کی آنلاین، بلگراد- خبرنگاران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با ارسال پیامی به شفیق جعفروویچ رئیس شورای ریاست جمهوری، حسین کاوازوویچ رئیس العلما و ریاست جامعه اسلامی، بیسرا تورکوویچ وزیر خارجه و سایر وزرای مسلمان بوسنی و هرزگوین، ضمن عرض تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، برای ملت و دولت این کشور سلامت، سعادت و موفقیت آرزو کرد.

خبرنگاران سفیر ایران، آغاز ماه رمضان را به مقامات و ملت بوسنی و هرزگوین تبریک گفت

محمود حیدری در این پیام افزود: ضمن تبریک ماه مبارک رمضان امیدوارم با محو هرچه سریعتر ویروس کرونا در سراسر جهان از جمله در بوسنی و هرزگوین، آینده ای سرشار از ثبات و پیشرفت و صمیمیت فرا روی سرزمین و تمام مردم بوسنی و هرزگوین باشد.

سفیر کشورمان در خاتمه این پیام افزود: برتری برکات برای همه امت اسلامی را در این ماه رحمت و مغفرت از درگاه الهی مسألت دارم.

همچنین سفیر کشورمان در سارایوو و باقرعزت بگوویچ رئیس حزب اقدام دمکراتیک و نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین در تماس تلفنی ضمن تبریک متقابل ماه مبارک رمضان در خصوص آخرین وضع مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت وگو و تبادل نظر کردند.

روز جمعه روز نخست ماه رمضان در بوسنی و هرزگوین اعلام شده است و مردم مسلمان این کشور همراه با سایر کشورهای جهان در ماه مبارک رمضان به عبادت و روزه داری می پردازند.

بوسنی و هرزگوین برابر آخرین آمارهای رسمی نزدیک به سه و نیم میلیون جمعیت دارد که بیش از 50 درصد آن را مسلمانان تشکیل می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1001

به "خبرنگاران سفیر ایران، آغاز ماه رمضان را به مقامات و ملت بوسنی و هرزگوین تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفیر ایران، آغاز ماه رمضان را به مقامات و ملت بوسنی و هرزگوین تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید