حضور مخبر در بازار لوازم خانگی امین حضور

به گزارش کی آنلاین، معاون اول رئیس جمهوری پیش از ظهر امروز پنج شنبه، با حضور در بازار امین حضور تهران از نزدیک به آنالیز شرایط قیمت ها در بازار لوازم خانگی پرداخت و با کسبه و خریداران به تبادل نظر نشست.

حضور مخبر در بازار لوازم خانگی امین حضور

محمد مخبر در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید، شرایط فراوریات داخلی و واردات در حوزه لوازم خانگی را در مصاحبه با صاحبان مغازه ها و عمده و خرده فروشان بازار آنالیز کرد و گلایه های برخی از کسبه و بعلاوه خریداران را در مورد افزایش برخی قیمت ها و مسائل عرضه و تقاضا در این بازار شنید.

وی اظهار امیدواری کرد دولت بتواند با رصد مداوم و با همراهی فراوریکنندگان شرایط این بازار را نیز ثبات بیشتری بخشیده و در راستا کنترل قیمت ها و حل مسائل مردم قدم بردارد.

معاون اول رئیس جمهور بعلاوه در این راستا در حاشیه بازدید بصورت تلفنی با برخی از مدیران عامل کارخانجات بزرگ فراوریی در داخل مصاحبه کرد و با بیان مسائل عنوان شده از سوی مردم، از آنها خواست برنامه های خود را برای حل این مسائل ارائه دهند.

لازم به ذکر است معاون اول رئیس جمهور در جلسه روزگذشته کارگروه تنظیم بازار، حمایت و پشتیبانی از فراوری داخلی را از سیاست ها و رویکرد های اصلی دولت برشمرده و در عین حال گفته بود: اگرچه دولت حمایت از فراوری داخلی را از راهبرد های اصلی خود می داند، اما در عین حال فراوری کنندگان باید به دو موضوع مهم قیمت و کیفیت کالا توجه جدی داشته باشند چرا که اگر در این میان منافع مردم نادیده گرفته گردد، دولت ناچار است حل مسائل مردم را در اولویت قرار دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1865

به "حضور مخبر در بازار لوازم خانگی امین حضور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مخبر در بازار لوازم خانگی امین حضور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید