مشخص تکلیف موافقت با اقدامات شهرداری در حوزه کرونا در یکشنبه آینده

به گزارش کی آنلاین، تهران (پانا) - شهردار تهران درباره آخرین شرایط درخواستی که به ستاد کرونا جهت موافقت با اقدامات شهرداری برای پیشبرد امور در حوزه کرونا داده شد، گفت رئیس جمهور دستور دادند و حدود دو روز قبل دستور ایشان به وزیر بهداشت و درمان داده شده و روز یکشنبه هفته آینده در جلسه ای در هیات دولت با وزیر بهداشت مذاکره خواهیم کرد و رییس جمهور هم بر این هماهنگی ها تاکید داشتند.

مشخص تکلیف موافقت با اقدامات شهرداری در حوزه کرونا در یکشنبه آینده

علیرضا زاکانی امروز آدینه در پویش جهادی تزریق 300 هزار دُز واکسن کرونا در 26 پایگاه واکسیناسیون شهرداری تهران، در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ریزی کردیم تا 10 مهر ماه حتما افراد بالای 18 سال را در تهران واکسینه کنیم و نیازمند این بودیم که صندلی هایی داشته باشیم که 700 هزار دُز واکسن در آن تزریق گردد.

وی با بیان اینکه شهرداری رویکرد نوی را برای به کارگیری همه ظرفیت های خود برای خدمت به مردم در پیش گرفته است وکوشش کرد این 26 پایگاه که به صورت ثابت و سیار است راه اندازی کند، اضافه کرد: در راستا پیش رو با همه دستگاه های خدمتگزار تعامل برقرار می کنیم تا نزدیک به 50 درصد از 300 هزار دُز واکسن را در اینجا تزریق کند. امیدواریم بتوانیم این خدمت را توسعه دهیم و بتوانیم در ابعاد مختلف و فراتر از امر واکسیناسیون به مردم خدمت رسانی کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: شهرداری رویکرد نوی را برای به کارگیری همه ظرفیت های خود برای خدمت به مردم در پیش گرفته است. شهرداری کوشش کرد این 26 پایگاه که به صورت ثابت و سیار است راه اندازی کند و نزدیک به 50 درصد از 300 هزار دُز واکسن را در اینجا تزریق کند. امیدواریم بتوانیم این خدمت را توسعه دهیم و بتوانیم در ابعاد مختلف و فراتر از امر واکسیناسیون به مردم خدمت رسانی کنیم.

زاکانی درباره دیگر اقدامات شهرداری برای تسریع فرایند واکسیناسیون اسم کرد: شهرداری در واقع ظرفیت های خود را در گذشته در اختیار قرار داده بوده است و الان هم اگر مجموعه ای باشد و قصد خدمتگزاری داشته باشد، ما یاری خواهیم کرد. در رویکرد نو هم شهرداری ظرفیت های خود را در بخش آتش نشانی، بهره برداری مترو و یا در حوزه تامین مکان، توسعه می دهد تا خدمات ارائه گردد. علاوه بر آن خدمات سیار هم از امروز شروع می کنیم. نیروی انسانی هم وجود دارد، اما اصل نیروی انسانی، نیروی مردمی است.

وی در ادامه اسم کرد: بنا است شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل گردد. یعنی باید در تعامل با همه دستگاه ها و در پیوستگی با ملت، ظرفیت خدمت شهرداری را در جهت خدمتگزاری به مردم بالا ببریم و این مختص بهداشت و درمان نیست بلکه در راستای که داریم حرکت می کنیم با همه دستگاه های خدمتگزار، تعامل و ارتباط را برقرار می کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار تهران اظهار کرد: می خواهیم سه جزء شهر، شهفرایند و شهرداری را در یک پیوستگی آشکار باهم ببینیم، بالطبع وقتی از شهفرایند صحبت می کنید جریان خیریه ها، سمن ها و مجموعه های مردمی فداکار لوکوموتیوهای خدمتگزاری هستند که شهرداری به برترین نحو با آنها ارتباط برقرار خواهد نمود و از ظرفیت آن ها برای مردم و از ظرفیت خود برای این سمن ها جهت خدمتگزاری به مردم استفاده خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1805

به "مشخص تکلیف موافقت با اقدامات شهرداری در حوزه کرونا در یکشنبه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف موافقت با اقدامات شهرداری در حوزه کرونا در یکشنبه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید