بازگشت آبی به نقشه کرونایی استان سمنان، عبور مبتلایان از 64 هزار نفر

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/سمنان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان از بازگشت رنگ آبی به نقشه کرونایی این استان اطلاع داد.

بازگشت آبی به نقشه کرونایی استان سمنان، عبور مبتلایان از 64 هزار نفر

حبیب الله خجسته پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با عبور این استان از شرایط پرخطر برای اولین بار بعد از پیک پنجم کووید19، شهرستان میامی در شرق این استان در شرایط آبی نهاده شد.

وی با بیان اینکه دو شهرستان آرادان و سرخه هم در شرایط زرد هستند اضافه نمود: پنج شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان، مهدیشهر و گرمسار هم در شرایط نارنجی قرار دارند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از مرگ دو نفر دیگر در اثر کرونا در شبانه روز گذشته اطلاع داد و گفت: از ابتدای بحران کرونا تا به امروز یک هزار و 395 نفر از هم استانی ها به طور قطعی در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

وی بستری های فعلی در این استان را 374 نفر اعلام و توضیح داد: روز گذشته 39 مورد بستری تازه در بیمارستان های استان گزارش شده است.

وی از شناسایی 188 بیمار تازه در شبانه روز گذشته اطلاع داد و گفت: 149 بیمار هم طی همین مدت به صورت سرپایی شناسایی شدند.

خجسته پور از ترخیص 54 بیمار دیگر اطلاع داد و اضافه نمود: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در مجموع 64 هزار و 154 نفر در مجموعه تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1808

به "بازگشت آبی به نقشه کرونایی استان سمنان، عبور مبتلایان از 64 هزار نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آبی به نقشه کرونایی استان سمنان، عبور مبتلایان از 64 هزار نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید