یک دوره کلاس نجات غریق درجه یک بانوان در همدان برگزار می گردد

به گزارش کی آنلاین، سیروس سوریان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برگزاری یک دوره کلاس نجات غریق درجه یک گفت: روز شنبه 28 مهرماه یک دوره کلاس نجات غریق درجه یک ویژه بانوان در استخر الوند همدان برگزار می گردد.

یک دوره کلاس نجات غریق درجه یک بانوان در همدان برگزار می گردد

وی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند برای حضور در این کلاس همراه با مدارک لازم در دفتر هیئت نجات غریق و غواصی استان واقع در استخر الوند اعلام آمادگی نمایند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان با اشاره به رشد منجیان غریق گفت: جمع کل تعداد ناجیان خانم و آقا اعم از درجه یک و 2 تا سرانجام سال 92، 684 نفر بوده که این رقم در حال حاضر به یک هزار و 500 نفر رسیده است.

سوریان اظهار داشت: همچنین تعداد غواصان یک ستاره استان 640 نفر دارای کارت و گواهینامه و تعداد کل غواصان دو ستاره استان 150 نفر دارای گواهینامه و کارت دو ستاره هستند.

وی بابیان اینکه در طول سال فعالیت مختلفی را انجام می دهیم، بیان نمود: برگزاری دوره بازآموزی احیا و نجات، برگزاری 6 دوره غواصی جستجو و نجات، اجرای طرح پاک سازی بستر غار علی صدر و برگزاری دوره مقدمات غواصی در غار ازجمله فعالیت های هیئت در طول سال است.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان مطرح نمود: یکی از اقدامات مهم ما در سال های اخیر اصلاح و تغییر روش قدیم گاز کلر بود که مسائل تنفسی عدیده ای را برای مشتریان استخرها و به خصوص ناجیان ایجاد نموده بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان همدان جزو معدود استان هایی است که تمامی استخرهای آن روش گاز کلر را از سیستم تصفیه آب حذف نموده و روش سیستم گندزدایی الکترولیز نمک استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 66

به "یک دوره کلاس نجات غریق درجه یک بانوان در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دوره کلاس نجات غریق درجه یک بانوان در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید