کم فروشی و گرانفروشی اپراتور ها در ایام اربعین

به گزارش کی آنلاین، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به گرانفروشی اپراتور ها در ایام اربعین از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست اپراتور های متخلف را به سازمان تعزیرات معرفی کند.

کم فروشی و گرانفروشی اپراتور ها در ایام اربعین

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زائران اربعین شکایاتی بابت تعرفه مکالمه در خاک عراق به تعزیرات داشته اند؟ اضافه کرد: وزیر ارتباطات دو شب پیش اظهار داشت که 26 میلیارد تومان به زائران اربعین برمی گرداند و ما از شخص وزیر که برای چندمین بار شفاف و واضح ورود کرد و منجر به بازگشت بخشی از این مبالغ به مشترکان شد، تشکر می کنیم.

وی گفت:، اما حرف ما در سازمان تعزیرات این است که مسایل شفاف شود، چون از نظر ما گرانفروشی رخ داده است و مردم هم در تماس با سامانه 135 شکایت های زیادی از اپراتور ها با عنوان گرانفروشی داشته اند.

رایگانی اضافه کرد: اگر جلوی این تخلف ها گرفته نشود شاهد تکرار آن خواهیم بود و به همین علت درخواست اعلام فهرست متخلفان را به تعزیرات داریم.

وی گفت: برای اینکه رفتار های وزیر ارتباطات نهادینه شود و قائم به حضور شخص وی نباشد، بهتر است تخلف اپراتور ها به سازمان تعزیرات ارجاع شود چرا که ما هم باید جوابگوی اعتراض ها و شکایت های مردم باشیم؛ چون زائران معتقدند حجم بسته ها در مقایسه با مبلغ پرداختی کم بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اظهارنظر مسئولان اپراتور ها که اعلام کرده بودند، هیچ تخلفی صورت نگرفته است؟ اضافه کرد: ما این گفته آن ها را که این مبلغ 26 میلیارد تومان در راستای تکریم زائران اربعین برمی گردانیم، قبول نداریم؛ نارضایتی زائران از عملکرد اپراتور ها بسیار زیاد است و کم فروشی و هم گران فروشی رخ داده است و در هر دو صورت باید با اپراتور های متخلف برخورد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 509

به "کم فروشی و گرانفروشی اپراتور ها در ایام اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم فروشی و گرانفروشی اپراتور ها در ایام اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید