کمبود اعتبار مانع تکمیل پروژه راه سازی جاده عنافچه

به گزارش کی آنلاین، معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پروژه جاده عنافچه هم سطح سازی شده ولی به دلیل کمبود منابع اعتباری قادر به تکمیل پروژه نیستیم.

کمبود اعتبار مانع تکمیل پروژه راه سازی جاده عنافچه

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمدعلی طالبی پور پیش از ظهر سه شنبه 12 آذر درباره مطالبه بعضی از شهروندان درباره افزایش ایمنی و احداث جاده های جهت بخش مرکزی شهرستان اهواز، اظهار کرد: پروژه جاده عنافچه هم سطح سازی شده ولی به دلیل کمبود منابع اعتباری قادر به تکمیل پروژه نیستیم.

وی با بیان اینکه احداث و ترمیم بخشی از جهت عنافچه زیرنظر معاونت راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان است، اضافه کرد: جاده معروف به ابوبقال از دو طرف افتادگی داشت که ما بخشی از آن هم سطح کردیم و زیرسازی آن نیز تکمیل شده است.

طالبی پور اعلام کرد: دلیل عدم فعالیت برای اتمام بیس و آسفالت آن منطقه عدم وجود منابع اعتباری و نبود امکانات است و ما پیگیر تامین منابع اعتباری هستیم تا بتوانیم در مدت زمان کمی این پروژه را تکمیل کنیم.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در جهت عنوان شده چندین پروژه علاوه بر پروژه مذکور زیر نظر اداره راه و شهر سازی و اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای وجود دارد که تکمیل این پروژه ها می تواند منجر به افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در این جهت گردد.

دهستان عنافچه با 31 روستا در شهرستان باوی واقع شده است و دارای جمعیتی حدود 12 هزار نفر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 589

به "کمبود اعتبار مانع تکمیل پروژه راه سازی جاده عنافچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود اعتبار مانع تکمیل پروژه راه سازی جاده عنافچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید