کافه ریوان، کافه ای با دکوراسیون دوست داشتنی

به گزارش کی آنلاین، معرفی

کافه ریوان یکی از کافه هایی است که آن را در دسته کافه های با طراحی داخلی زیبا و متفاوت دسته بندی می کنیم. این کافه دکوراسیونی زیبا دارد که ضمن استفاده از المان هایی فانتزی، باعث نخواهد شد که شما در فکر خود احساس شلوغی کنید و از بودن در آن خسته شوید. اولین چیزی که پس از ورود به کافه توجه شما را به خود جلب می نماید، طراحی زیبایی است که روی دیوار آن نقاشی شده است و به شما خوش آمد می گوید.

کافه ریوان، کافه ای با دکوراسیون دوست داشتنی

نکته بعدی مبلمان رنگارنگ و زیبای کافه است که دور هر میز نوعی متفاوت از مبلمان واقع شده است. پس از ورود به کافه کارکنان آن به گرمی به شما خوش آمد گفته و پذیرای شما خواهند بود. در مجموع این کافه بسیار زیبا و دوست داشتنی است و محلی مناسب برای دیدار با دوستان و گپ زدن با آن ها است. در ادامه می توانید تصاویر اختصاصی خبرنگاران از این کافه را ببینید.

کافه ریوان کجاست؟

کافه ریوان در خیابان جمهوری تهران، خیابان مطهری، روبروی خیابان سلیمان خاطر، نبش خیابان علی اکبری، طبقه همکف برج دوگل، پلاک 137 واقع شده است.

کافه ریوان روی نقشه

چی بخوریم؟

کافه ریوان از میان خوردنی های خوشمزه خود به شما امتحان کردن کاپوچینو، اسپرسو، دمنوش ریوان، تروپیکال، B&L، ساوربیف، سالاد بوقلمون، دمنوش زنجبیل و کیوبن را پیشنهاد می نماید. در ادامه می توانید منوی این کافه را ببینید.

از شما دعوت می کنیم به تماشا تصاویر خوردنی های این کافه بپردازید، با این شرح که این تصاویر برگرفته از اینستاگرام کافه ریوان است.

امکانات

کافه ریوان امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، تحویل رایگان، جای پارک، سالادبار، صبحانه، غذای بیرون بر، دسترسی به حمل و نقل عمومی، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی دارد. این کافه از ساعت 8 تا 23 و با ظرفیت 30 نفر پذیرای شما است. کافه ریوان در رده قیمتی میان رده واقع شده است.

آیا شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید؟ نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2013

به "کافه ریوان، کافه ای با دکوراسیون دوست داشتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه ریوان، کافه ای با دکوراسیون دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید