معرفی کامل هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا ، 5 ستاره

به گزارش کی آنلاین، هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا (Asteria Kremlin Palace) که با نام کاخ آستریا کرملین پالاس آنتالیا نیز شناخته می گردد، اقامتی بی نظیر و خاطره انگیز را برای مسافران شهر زیبای آنتالیا رقم خواهد زد. این کاخ مجلل و لوکس، الهام گرفته از کاخ اصلی آن در روسیه می باشد که این امکان را برای مهمانان فراهم آورده تا بتوانند آنچه را که تزارهای روسیه در کاخ های خود تجربه می کردند را در طول اقامت خود در اختیار داشته باشند.

معرفی کامل هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا ، 5 ستاره

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از خبرنگاران اینجا کلیک کنید.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا در نزدیکی ساحل آنتالیا واقع شده است که از مزایای آن نیز به شمار می رود. این هتل لوکس 5 ستاره دارای منطقه وسیعی با عنوان ساحل خصوصی می باشد و امکانات بی نظیری را برای مهمانان خود تدارک دیده است. شنا و آب تنی در استخرهای روباز و سرپوشیده این هتل می تواند بهترین تفریح تابستانه برای مسافران آنتالیا باشد و بعلاوه امکانات ورزشی بسیار با کیفیت و درجه یک این هتل در بین بسیاری از ساکنین محبوب است.

این مجموعه پیشرفته و منحصر به فرد دارای 6 رستوران معتبر با منوی آلاکارت به همراه 7 بار نوشیدنی رنگارنگ است که می توانید پس از یک روز گردش در اطراف شهر آنتالیا از آن لذت ببرید. بعلاوه برای بچه ها نیز امکانات و تفریح های فراوانی در نظر گرفته شده است و خانواده ها به انواع باشگاه ها و سالن های بازی بچه ها می توانند دسترسی داشته باشند.

ریلکس کردن و تجربه یک ماساژ حرفه ای آن هم در سفر به شهر زیبای آنتالیا را می توانید در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا در بهترین کیفیت آن در اختیار داشته باشید. در مرکز اسپا هتل خدماتی مانند ماساژ، درمان با جلبک های درمانی برای کسب آرامش بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند و بعلاوه سپری کردن زمان در سونا و حمام ترکی این هتل و یا شنا در استخر سرپوشیده آب گرم آن از جمله تجربه های منحصر به فرد اقامت در این هتل می باشد. کاخ آستریا کرملین مساحتی معادل 75000 متر مربع را پوشش می دهد که شامل یک پارک آبی 3 سرسره برای بچه ها و یک پارک آبی 6 سرسره برای بزرگ سالان است.

برنامه های مبتنی بر تفریح و تفریح بسیاری برای مهمانان وجود دارد و فضایی برای تیراندازی با کمان و یا بازدید از غارهای مجاور هتل از جمله این امکانات به شمار می فرایند. این هتل از 15 فوریه 2010 پذیرای مهمانان سراسر جهان می باشد که در ادامه این راهنما قصد داریم به طور کامل امکانات و خدمات ویژه این هتل را مورد آنالیز قرار دهیم.

خدمات رفاهی هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا | Asteria Kremlin Palace

غذا و نوشیدنی در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا در بهترین شکل آن سرو و تهیه می گردد. منوهای مختلفی در هر رستوران وجود دارد که منوهای رژیمی با غذاهای ویژه و منوی بچه ها از جمله آن ها می باشند. اسنک بار به اضافه بارهای نوشیدنی متعدد در مجموعه واقع شده اند که در یک عصر دلپذیر فضایی عالی برای استراحت می باشند. اینترنت رایگان در قسمت های عمومی هتل در دسترس همه ساکنین بوده و یک پارکینگ خصوصی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته به مهمانان خدمات رسانی می نماید و در بدو ورود شما چمدان ها و کیف های شما را تا اتاقتان همراهی می نمایند. برای رفاه حال خانواده ها خدماتی مبتنی بر نگهداری از بچه ها وجود دارد که در صورت درخواست می توانید از آن ها بهره مند شوید.

  • خدمات رفاهی اتاق های هتل

اتاق ها و بخش های عمومی هتل همه روزه تحت نظافت دقیق قرار می گیرند و مهمانان امکان استفاده از خدمات خشک شویی و سرویس اتو را خواهند داشت. برای افرادی که در پی فضایی برای برگزاری جلسات و گفتگوهای کاری خود هستند، این هتل فضایی مجلل را فراهم آورده است تا بتوانید از امکانات تجاری موجود استفاده نمایید. برای دسترسی راحت به فرودگاه، سرویس رفت و برگشت هتل به صورت شبانه روزی در اختیار شما خواهد بود. وجود یک مینی مارکت مجهز در مجموعه باعث شده تا مهمانان احتیاجی به خرید از مارکت محلی خارج از هتل نداشته باشند و بعلاوه سالن های آرایشگاه هتل نیز همه روزه خدمات آرایشی و زیبایی را به مهمانان ارائه می دهد. اقامت شما در اتاق هایی با تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش پیشرفته و مبلمان راحت صورت می گیرد و فضایی نیز برای مهمانان معلول در نظر گرفته شده است تا بتوانند مانند سایر مهمانان از اقامت خود لذت ببرند.

  • تفریحات آبی هتل

مرکز آبگرم، هات تاب یا جکوزی، سونا و استخرهای متعدد از جمله فعلیت های آبی هستند که مجموعه برای مهمانان فراهم آمده است و ورزش در مرکز تناسب اندام و باشگاه های هتل می تواند به شما حس تندرستی و نشاط را القا نماید. کارکنان و خدمه هتل با بعضی از زبان های زنده جهان مانند آلمانی، فرانسوی، روسی و ترکی آشنایی داشته و می توانند به راحتی به مهمانان سرویس دهی داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا | Asteria Kremlin Palace

به محض ورود به هتل فضای باز و محوطه چشم نواز هتل را مشاهده خواهید کرد و همه اتاق ها دارای تراس و چشم اندازی از دریا هستند. این هتل تنها چند دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله داشته و بعلاوه دارای یک منطقه ساحلی بزرگ برای استفاده اختصاصی می باشد. پارک آبی به همراه سرسره های هیجان انگیز آن از تفریحات محبوب موجود در هتل به شمار می آیند و برای تفریح بچه ها نیز باشگاهی مجهز به اضافه کلوپ شبانه و برنامه های دیدنی بسیاری فراهم شده است.

امکانات تفریحی هتل در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان ارائه می شوند و در طول اقامت خود این فرصت را دارید تا از ورزش هایی مانند اسکواش، بولینگ، دارت، موج سواری و تنیس روی میز لذت ببرید. تجربه بی نظیر قایقرانی و غواصی در منطقه مخصوص و بعلاوه بازی بیلیارد در شب های خاطره انگیز اقامت در این هتل، از جمله به یادماندنی ترین سفرهای شما به آنتالیا را رقم خواهند زد.

رستوران های هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا | Asteria Kremlin Palace

همان طور که اشاره شد رستوران ها و کافه های هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا از جمله جاذبه های پرطرفدار هتل هستند و با سرویس دهی عالی و سرو غذاهای فوق العاده متنوع رضایت بیشتریت مهمانان را به دست آورده اند. این هتل به علت وسعت بسیاری که دارد بخش های زیادی را برای ارائه غذا، نوشیدنی و یا شیرینی جات پوشش داده است. بیشتر رستوران ها سه وعده غذایی را به مهمانان ارائه می دهند، با این حال بعضی از رستوران ها نیز تنها برای ناهار و شام در دسترس خواهند بود، رستوران آلاکارته EL SOMBRERO MEXICAN، رستوران آلاکارته PASHA TURKISH، رستوران آلاکارته MARINE FISH و رستوران آلاکارته RISTORANTE LA GONDOLA ITALIAN از جمله رستوران های اصلی هستند که غذاهای اصیل ترکی، بین المللی، ایتالیایی و مکزیکی را برای مهمانان سرو می نمایند. هر غذا یک تجربه نو از مزه های لذیذ خواهد بود و به صورت آلاکارت از ساعت 19 تا 22 برای شما رزرو می شوند.

  • کافه بارهای هتل آستریا کرملین

کافه ها و بارهای نوشیدنی متنوعی در این مجموعه واقع شده اند که بعضی از آن ها دارای سرویس دهی شبانه روزی هستند؛ کافه DIVO در لابی هتل قرار گرفته است و نوشیدنی های محلی و بین المللی بی نظیری را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

کافه ZVEZDA: نیز از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد برای سرویس دهی آماده از و بعضی دیگر از کافه های هتل شامل کافه ARBAT، کافه SENAT DISCO، کافه VITAMIN، کافه بار ساحلی AURORA و کافه PUSHKIN نیز انتخاب های خوبی برای صرف قهوه و یا نوشیدنی های خنک و گوارا در طول روز به شمار می فرایند. کافه BEER HOUSE از دیگر کافه های هتل است که به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.

امکانات اتاق های هتل

این هتل مجموعاً از 875 اتاق تشکیل شده است که روی هم رفته دارای 1771 تخت هستند و از نظر امکانات و خدمات و بعلاوه ابعاد دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند. 402 اتاق استاندارد در این هتل موجود است که در ابعاد 23 متر مربعی برای مهمانان در نظر گرفته می شوند. 343 اتاق سوپریور 23 متر مربعی، 127 اتاق خانوادگی 48 متری، 2 اتاق دولوکس با ابعاد 80 متر مربعی و 1 رویال کنیگ سوئیت در ابعاد 120 متر مربعی برای رزرو در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

همه اتاق های هتل دارای بالکن می باشند و چشم اندازی از دریا و یا چشم انداز دیدنی هتل و فضای سرسبز را به نمایش می گذارند. تهویه مطبوع برای هر اتاق در نظر گرفته شده است و یک مینی بار نوشیدنی پر از نوشابه های رنگارنگ در انتظار شما خواهد بود. پارکینگ اختصاصی در دسترس همه مهمانان بوده و اتاق ها دارای حمام اختصاصی به اضافه لوازم آرایشی رایگان و تخت های بزرگ و راحت هستند.

امکانات تفریح مانند تلویزیون و انواع بازی های رومیزی در اتاق ها موجود است و کمد لباس به تعداد ساکنین هر اتاق در نظر گرفته شده است. کف اتاق ها همگی فرش شده و دستگاه های تصفیه هوا به اضافه کتری برقی برای رفاه بیشتر مهمانان موجود می باشد. جالباسی، تخت تاشو، قفسه خشک کن لباس و یک اتاق برای اقامت مهمان از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل می باشند. در نظر داشته باشید که سیگار کشیدن در اتاق ها و فضاهای مشترک هتل ممنوع بوده و برای سیگار می توانید به قسمت های مخصوص سیگار کشیدن مراجعه نمایید.

انواع اتاق های هتل

  1. اتاق استاندارد دو نفره : این اتاق دارای 1 تخت دو یا نفره 2 تخت یک نفره بوده و پذیرای 3 می باشد.
  2. اتاق خانوادگی : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره و 2 تخت یک نفره بوده و پذیرای 4 مهمان می باشد.
  3. رویال کینگ سوئیت: این سوئیت دارای 2 اتاق خواب بوده و در این اتاق خواب ها به ترتیب 1 تخت دونفره و 2 تخت یک نفره قرار گرفته است و پذیرای 4 مهمان بزرگسال و در کل 4 مهمان می باشد.
  4. اتاق سوپریور دو نفره با تخت اضافی و چشم انداز باغ : این اتاق دارای 1 تخت دونفره و 1 تخت دو طبقه بوده و پذیرای 2 مهمان بزرگسال و در کل 4 مهمان می باشد.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری اطراف شهر آنتالیا

از دیگر جنبه های مثبت اقامت در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا (Asteria Kremlin Palace) دسترسی به مراکز مهم و دیدنی شهر آنتالیا می باشد.خیلی از مهمانان این هتل برای خرید کردن به مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم می فرایند و از لوازم با کیفیت و برند این مرکز خرید بزرگ و مجلل سوغاتی می خرند. فاصله مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم تا هتل در حدود 2.9 کیلومتر می باشد و این یعنی شما تنها یا 9 دقیقه رانندگی می توانید خود را به این مرکز برسانید.

برای تجربه حس تازگی و جدا شدن از هیاهوی شهری، پارک پروانه آنتالیا می تواند یک گزینه خوب به شمار بیاید. بعلاوه خیلی از گردشگران این پارک را به عنوان مقصدی برای ثبت عکس های یادگاری خود قرار می دهند، فاصله پارک پروانه تا هتل در حدود 5.4 کیلومتر می باشد و با خودرو یا تاکسی می توانید در مدت 13 دقیقه خود را به آن برسانید. کلوپ ملی گلف آنتالیا نیز از محبوب ترین مراکز تفریحی آنتالیا است که 7.4 کیلومتر از هتل فاصله داشته و دسترسی به آن حدود 15 دقیقه به طول می انجامد.

نزدیک ترین جاذبه های توریستی و دیدنی آنتالیا به هتل

  1. گلف کایا : 7.8 کیلومتر، حدود 14 دقیقه رانندگی
  2. پارک آبی لند آو لجندز : 8.3 کیلومتر، حدود 15 دقیقه رانندگی
  3. باغ تلرانس : 8.4 کیلومتر، حدود 15 دقیقه رانندگی
  4. باشگاه گلف کاریا : 8.8 کیلومتر، حدود 16 دقیقه رانندگی
  5. آبشار دودن :11.6 کیلومتر، حدود 18 رانندگی
  6. زمین گلف فالدو : 11.7 کیلومتر، حدود 18 دقیقه رانندگی
  7. فرودگاه آنتالیا : 11.9 کیلومتر، حدود 20 دقیقه رانندگی
  8. آبشار و پارک طبیعت کوراسونلو : 18.2 کیلومتر، حدود 25 دقیقه رانندگی
  9. دروازه هادریان : 18.5 کیلومتر، حدود 25 دقیقه رانندگی
  10. برج ساعت : 18.8 کیلومتر، حدود 27 دقیقه رانندگی
  11. شهر قدیمی مارینا : 19.1 کیلومتر، حدود 30 دقیقه رانندگی

سؤالات متداول

  • آیا هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا دارای امکانات جکوزی می باشد؟

بله در این هتل امکانات مختلفی اعم از جکوزی، مرکز آبگرم و استخر و سونا موجود می باشد.

  • آیا هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا دارای امکانات تفریحات آبی است؟

بله این هتل دارای چندین استخر روباز و سرپوشیده است.

  • چه نوع صبحانه هایی در کاخ آستریا کرملین سرو می گردد؟

مهمانی که در این هتل اقامت دارند می توانند از منوی بوفه صبحانه های رستوران ها بهره مند شوند.

  • چه اتاق هایی در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا وجود دارد؟

اتاق های این هتل در سه نوع اتاق های دو نفره، دو تخته و سوئیت می باشند.

  • آیا هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا دارای رستوران است؟

بله، این هتل دارای 5 رستوران متنوع است. رستوران آلاکارته EL SOMBRERO MEXICAN، رستوران آلاکارته PASHA TURKISH، رستوران آلاکارته MARINE FISH و رستوران آلاکارته RISTORANTE LA GONDOLA ITALIAN از جمله رستوران های اصلی هستند که غذاهای اصیل ترکی، بین المللی، ایتالیایی و مکزیکی را برای مهمانان سرو می نمایند.

  • آیا اقامت در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا برای خانواده ها مناسب است؟

بله، بسیاری از خانواده هایی که در این هتل اقامت داشته اند، لحظات مفرح و رضایت بخشی را در هتل تجربه نموده اند.

  • ساعت ورود و خروج هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا چه ساعتی است؟

ورود به هتل از ساعت 14:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 است.

  • کاخ آستریا کرملین چقدر به ساحل نزدیک است؟

نزدیک ترین ساحل تنها 1150 فوت از هتل آستریا کرملین فاصله دارد.

  • فاصله هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا تا مرکز لارا چقدر است؟

کاخ آستریا کرملین در 1.8 مایلی از مرکز لارا فاصله دارد.

نتیجه گیری

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا با نمایش معماری خیره نماینده و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار، اقامت به یاد ماندنی را برای شما رقم میزند. این هتل از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا است که از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردار می باشد. با این حال، انتخاب یک هتل 5 ستاره مناسب در شهر آنتالیا احتیاجمند تحقیق و آنالیز فراوان است، چرا که هتل های لوکس این شهر بسیار متعدد بوده و گزینه های شما برای انتخاب بسیار زیاد می باشند. برای تسهیل در انتخاب هتل، آژانس خبرنگاران اقدام به معرفی بهترین هتل های آنتالیا و ترکیه در راهنماهای مختلف نموده است که می توانید اطلاعات مورد احتیاج خود را از آن ها کسب نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2131

به "معرفی کامل هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی کامل هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا ، 5 ستاره" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید