عکس خانوادگی نماینده کنگره آمریکا با اسلحه جنجالی شد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، همواره قانون خرید و فروش و حمل سلاح در آمریکا محل بحث و انتقاد و نظرهای گوناگون است. همواره بعد از اینکه شخص بی گناهی در آمریکا به ضرب گلوله کشته می گردد، این بحث پیش می آید که چرا باید مردم آمریکا این قدر راحت اسلحه داشته باشند و حمل نمایند و اصلاً چه طور می توانند این قدر راحت در جدل های عمومی شان از اسلحه استفاده نمایند؟! البته رئیس جمهور پیشین آمریکا اسلحه داشتن را بخشی از فرهنگ مردم این کشور خوانده بود! اخیراً رسانه یورونیوز در گزارشی به جنجالی شدن یک عکس از نماینده کنگره آمریکا پرداخته است:

عکس خانوادگی نماینده کنگره آمریکا با اسلحه جنجالی شد

انتشار عکس خانوادگی توماس مسی، نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا انتقادهای بسیاری را برانگیخت. در این عکس، که پای درخت کریسمس گرفته شده نماینده کنگره و اعضای خانواده اش سلاح در دست دارند و به دوربین لبخند می زنند.

او در شرح عکس نوشته است: کریسمس مبارک. بابانوئل لطفاً برای ما مهمات بیار!

انتشار این عکس تنها چند روز پس از تیراندازی در یک دبیرستان در استان میشیگان آمریکا انجام می گردد، حمله ای که در جریان آن یک نوجوان 15 ساله به سمت همشاگردی ها خود و معلم ها آتش گگردد و 4 نفر را کشت و 7 تن از جمله یک معلم را زخمی کرد.

در این عکس به نظر می رسد اعضای خانواده نماینده کنگره مسلسل ام 60، تفنگ نیمه اتوماتیک ای آر 15 و مسلسل تامسن در دست دارند.

مانوئل اولیور، پدر دانش آموزی که در جریان تیراندازی سال 2018 در مدرسه ای در شهر پارکلند آمریکا کشته شد در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان به شدت به این عکس واکنش نشان داد و آن را اقدامی کثیف خواند. وی گفت: نمی دانم آنها با این کارشان می خواستم مسخره نمایند، بامزه باشند یا هرچیز دیگر، اما این بدترین کج سلیقگی بود. آقای اولیور در ادامه اضافه کرد: چیزی که باید از این ماجرا یاد بگیریم این است که چه کسی را انتخاب کنیم و چه کسی را انتخاب نکنیم.

در جریان تیراندازی سال 2018 در دبیرستانی در شهر پارکلند استان فلوریدا 17 نفر کشته و 15 تن زخمی شدند. این مرگبارترین حمله به یک مدرسه در آمریکا به شمار می آید.

آزادی خرید، نگهداری و حمل و نقل سلاح در آمریکا از دلایل افزایش تیراندازی های مرگبار در این کشور است. تا کنون بارها نوجوانان با استفاده از سلاح والدین خود حملات مرگباری را در مدارس انجام داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1957

به "عکس خانوادگی نماینده کنگره آمریکا با اسلحه جنجالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس خانوادگی نماینده کنگره آمریکا با اسلحه جنجالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید