کرونا پروازهای آسیا راهم تعلیق کرد

به گزارش کی آنلاین، یونایتد ایرلاینز که سومین هواپیمایی بزرگ دنیا محسوب می گردد، اظهار داشت بعضی پروازهای خود به قاره آسیا را به علت انتشار ویروس کرونا تعلیق نموده است.

کرونا پروازهای آسیا راهم تعلیق کرد

با تور تابستانی عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، یونایتد ایرلاینز که سومین هواپیمایی بزرگ جهان محسوب می گردد، اظهار داشت بعضی پروازهای خود به قاره آسیا را به علت انتشار ویروس کرونا تعلیق نموده است.

گسترش سریع ویروس کرونا، سفرهای خطوط هوایی و درآمدزایی سایر شرکت های مسافرتی را با ریسکی که تقریباً در طی یک دهه گذشته غیرقابل تصور بود، کاهش داده است.

تقاضای سفر هوایی با دو برابر سرعت اقتصاد جهانی رو به افزایش بوده است، اما اکنون این نقطه روشن در معرض خطر است. خطوط هوایی ایالات متحده و سایر سهام مسافرتی طی روزهای گذشته سقوط کردند زیرا کنفرانس های بزرگ جهان لغو شد و این نگرانی ها زیاد شد که ممکن است مشتریان به دلیل شیوع COVID-19 از مسافرت خودداری نمایند.

یونایتدایرلاینز که مقر اصلی آن در آمریکا واقع است، بیش از هر هواپیمایی در کشور آمریکا به مقصدهایی در قاره آسیا پرواز می نماید و حالا با شیوع ویرو کرونا بخش زیادی از پروازهای آسیا به آمریکا و جهت عکس آن به مدت طولانی لغو شده است.

سهام شرکت هواپیمایی American Airlines نیز با 7.7٪ کاهش به 20.60 دلار رسید که پایین ترین نرخ از زمان آغاز معاملات پس از ادغام در سال 2013 با US Airways بود.

براساس آمار جدید، بیش از 81 هزار نفر با ویروس کرونا بیمار شده اند و موارد جدید در خارج از چین در حال افزایش است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها به مردم توصیه نموده از سفرهای غیر ضروری به کره جنوبی خودداری نمایند.

عربستان سعودی روز پنجشنبه اظهار داشت ورود خارجی ها را برای اهداف زیارتی و گردشگری به طور موقت متوقف خواهد نمود.

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی نیز هفته گذشته هشدار داد که تقاضای سفر هوایی سال جاری برای نخستین بار پس از یک دهه با کاهش عجیبی روبرو بوده و این اختلال بیش از 29 میلیارد دلار به این صنعت زیان خواهد رساند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 747

به "کرونا پروازهای آسیا راهم تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا پروازهای آسیا راهم تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید