پرویزمظلومی: رحمتی نیمکت نشین بود اما صدایش در نیامد

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران ،پرویز مظلومی، سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال بر این باور است که مهاجمان این تیم باید از موقعیت ها بهتر استفاده نمایند. مظلومی پس از برد استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان که با گلزنی جوان ها به دست آمد، گفت: مهاجمان استقلال باید در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل نمایند و ما دیدیم که استقلال بعد از زدن دو گل چند فرصت خوب را از دست داد. استقلال و شفر از اعتماد به جوان ها هیچ وقت ضرر نمی نمایند. شفر به یکسری از بازیکنان استراحت داد و از چند بازیکن جوان استفاده کرد که خوشبختانه آنها درخشیدند. مظلومی غیبت پر تعداد ملی پوشان استقلال جهت حضور در تمرینات تیم ملی را هم برای سرمربی استقلال درد سر ساز دانست: طبیعتا این موضوع شفر را با چالش روبرو می نماید و این مشکل قبل از بازی با السد نیز گریبان استقلال را گرفت. در این زمینه باید بین فدراسیون و باشگاه ها تعامل ایجاد گردد. یک مربی چگونه می تواند در غیاب ملی پوشان پرتعداد تمرین را انجام دهد؟ این موضوع انگیزه بازیکنان را کمتر نموده و کیفیت تمرینات را کاهش می دهد.

پرویزمظلومی: رحمتی نیمکت نشین بود اما صدایش در نیامد

مظلومی در عین حال اعتقاد دارد که استقلال این فصل هم مدعی قهرمانی است: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است ولی متاسفانه در دو، سه فصل اخیر در هفته های ابتدایی نتایج خوبی نگرفته است. این طبیعی است که طرفداران نگران می شوند ولی استقلال مطمئنا به کورس قهرمانی خواهد رسید. استقلال تیم شایسته ای است و اگر در بازی با السد 10 نفره نمی شد می توانست به نیمه نهایی آسیا هم برسد. باید تاکید کنم که استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی مدعیان جدی هستند. اختلاف حسینی با رحمتی و مشکلاتی که دروازه بان نسبتا جوان آبی ها ایجاد نموده، صدای مظلومی را هم درآورده است. عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره این رفتارها می گوید: حسینی پسر خوب و باشخصیتی است. او جوان است و گاهی اوقات احساسی می گردد. هیچ بازیکنی نیمکت نشینی را دوست ندارد ولی شما دیدید که وقتی رحمتی نیمکت نشین بود عکس العملی نشان نداد. یک دروازه بان مثل حسینی باید رحمتی را الگو قرار دهد، حسینی الان گلر ملی پوش است و نباید وارد حاشیه گردد. شفر سال گذشته به حسینی فرصت داد و مطمئن باشید که فرصت بازی به حسینی می رسد.

مظلومی علیه حاشیه سازان استقلال هم حرف هایی دارد: متاسفانه بعضی ها حاشیه درست کردند و گفتند که کمیته فنی می خواهد برای شفر دستیار بیاورد. کمیته فنی حکم یک بازوی یاری کننده را دارد و ما به هیچ عنوان قصد نداریم در تصمیمات شفر دخالت کنیم. مدتی پیش به آقای فتحی پیشنهاد دادم که شفر هم یکی از اعضای کمیته فنی گردد چون همه ما دوست داریم به استقلال یاری کنیم. اگر قرار است تصمیمی در مورد مسائل فنی گرفته گردد، اعضای کمیته فنی نظرشان را می گویند و بقیه موارد به شفر مربوط می گردد. مظلومی به سوالی درباره مخالفت کمیته فنی با حضور جباری هم پاسخ می دهد: در این مدت اصلا اسم شخص خاصی به میان نیامد که ما بخواهیم نظر بدهیم. به نظر من جباری حتی الان می تواند بازی کند و او شخصیت بزرگی دارد. الان آقای فتحی به خوبی از کمیته فنی حمایت می نماید و خیلی مواقع با ما تماس می گیرد و مشورت می خواهد. ما دخالت کننده نیستیم بلکه بازوی فکری و یاریی باشگاه و کادرفنی هستیم. این طور نیست که بخواهیم مرتب جلسه بگذاریم؛ هدف ما فقط یاری کردن است. جباری هنوز هم می تواند برای استقلال فوتبال بازی کند.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 63

به "پرویزمظلومی: رحمتی نیمکت نشین بود اما صدایش در نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویزمظلومی: رحمتی نیمکت نشین بود اما صدایش در نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید