هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن ، 5 ستاره

به گزارش کی آنلاین، هتل شرایتون گرند دوحه (Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel) با امکانات بی نظیر و سرویس دهی عالی، میزبان مسافران و مهمانان شهر دوحه خواهد بود. اقامت در هتل لوکس شرایتون گرند می تواند یکی از برترین تجربه های سفر به کشور قطر محسوب گردد؛ این هتل 5 ستاره یکی از مجلل ترین اقامتگاه های قطر و خاورمیانه می باشد. یکی از مزیت های مهم هتل شرایتون گرند دوحه مشرف بوده آن به سمت خلیج فارس است که چشم انداز ای پانوراما و بی نظیر را برای مهمانان به نمایش می گذارد. این هتل بزرگ در مرکز شهر دوحه واقع شده است و دسترسی مستقیم به ساحل خصوصی و استخر را برای مهمانان فراهم نموده است.

هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن ، 5 ستاره

لذت بردن از غذاهای اصیل عربی و وعده های بین المللی از دیگر مجذوب کنندهیت های اقامت در این هتل به شمار می رود که می توانید در 7 رستوران معتبر و با کیفیت این هتل تجربه نمایید. همه اتاق های هتل دارای بالکن دل باز هستند و چشم انداز ای خیره کننده از خلیج فارس، خط افق شهر و یا محوطه لوکس هتل را به نمایش می گذارند. این اتاق ها دارای نور طبیعی بوده که به وسیله پنجره های سرتاسری به داخل اتاق راهنمایی می گردد و با امکاناتی کامل مانند تلویزیون های صفحه تخت، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان راحت و حمام اختصاصی از مهمانان پذیرایی می کنند.

مهمانان هتل شرایتون گرند دوحه می توانند از مجموعه امکانات تفریحی از جمله زمین تنیس، زمین اسکواش و سالن بدنسازی با تجهیزات پیشرفته بهره مند شوند و دسترسی رایگان به پارکینگ بزرگ و ایمن واقع در محل داشته باشند. این هتل 5 ستاره در یک لوکیشن عالی واقع شده است و تنها 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی حمد فاصله داشته و در 2 کیلومتری مرکز خرید سیتی سنتر قرار گرفته است.

تور جام دنیای 2022 قطر را از خبرنگاران با خدمات ویژه تهیه نمایید.

آژانس خبرنگاران این مژده را به علاقمندان تماشای بازی های جام دنیای 2022 قطر می دهد که امکان اقامت در هتل شرایتون گرند دوحه و بهره مندی از همه امکانات لوکس و خدمات با کیفیت این هتل را برای تماشاگران بازی های جام دنیای 2022 قطر فراهم آورده و مهمانان می توانند در طول زمان بندی بازی تیم ملی ایران در مقابل ولز از خدمات تور جام دنیای خبرنگاران لذت ببرند. اقامت در هتل شرایتون گرند دوحه در تور جام دنیای 2022 آژانس خبرنگاران از تاریخ 3 آذر تا 7 آذر به طول می انجامد و مهمانان این فرصت را دارند تا در تاریخ 4 آذر از تماشای بازی بین ایران و ولز در ورزشگاه لذت ببرند.

  • خدمات تورهای جام دنیای 2022 قطر

خدمات تور جام دنیای خبرنگاران شامل بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم قطر ایرویز به دوحه بوده و حیا کارت و بلیط ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب بازی ایران مقابل ولز نیز تهیه می گردد. مهمانان از بیمه مسافری برخوردار خواهند بود و تجربه 4 شب اقامت بی نظیر در هتل 5 ستاره شرایتون گرند دوحه را کسب خواهند کرد.

در نظر داشته باشید که بلیط مسابقات فوتبال جام دنیای برای بازی های ایران در یک پکیج برای شما تهیه شده است و حیا کارت که یک کارت دیجیتالی بوده و مجوز ورود شرکت کنندگان در جام دنیای 2022 می باشد نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هتل شرایتون گرند دوحه (Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel) از 17 مارس 2010 پذیرای مهمانان سراسر دنیا است و در ادامه این راهنما قصد داریم تا به طور کامل امکانات ویژه و خدمات منحصر به فرد این هتل را مورد آنالیز قرار دهیم.

خدمات رفاهی هتل شرایتون گرند دوحه | Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel

در بدو ورود به هتل چشم انداز ای سرسبز از درختان نخل و محوطهٔ چشمگیر هتل را مشاهده می کنید که در ترکیب با دریای خلیج فارس نمایشی خیره کننده را به تصویر می کشد. این هتل دارای تراس های آفتابگیر است و مهمانان می توانند به منطقه ساحل خصوصی دسترسی داشته باشند. همه اتاق ها دارای بالکن های بزرگ و مشرف به منظره ها اطراف هستند.

منوی غذاهای رژیمی در رستوران ها موجود است و صبحانه مهمانان در اتاق سرو می گردد. دسترسی به اینترنت در همه بخش های هتل به صورت رایگان امکان پذیر می باشد و بعلاوه پارکینگ مجموعه به صورت اختصاصی و رایگان برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. برای رفت و برگشت به فرودگاه امکان استفاده از سرویس ترانسفر فرودگاهی را خواهید داشت. کارکنان و مسئولین این مجموعه به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، مقدونی، روسی، فیلیپینی و چینی آشنایی دارند و سرویس دهی با کیفیتی را به مهمانان ارائه می دهند.

اتاق ها و همه بخش های دیگر هتل همه روزه تحت نظافت قرار می گیرد. مهمانانی که در پی فضایی تجاری برای برگزاری میتینگ و جلسات خود باشند، می توانند از امکانات تجاری هتل که شامل سالن بیزینس و امکانات برگزاری جلسه است، استفاده کنند. فکس و فتوکپی در مجموعه موجود بوده و امکان استفاده از خشکشویی فراهم می باشد.

این هتل تضمین کننده امنیت مهمانان خود است، چرا که در همه نقاط هتل کپسول های آتش نشانی برای جلوگیری از خطر قرار داده شده است و دوبین های مدار بسته ای در خارج از اتاق ها و فضای عمومی به کار رفته تا امنیت ساکنین حفظ گردد. آلارم دود، هشدار امنیتی، کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته و صندوق امانات از دیگر اقدامات پیشگیرانه و امنیتی هتل برای مهمانان می باشد.

مسئولین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته به مهمانان خدمات رسانی می کنند و امکان استفاده از میز تور، خدمات تبدیل ارز و تحویل چمدان فراهم می باشد. هتل شرایتون گرند دوحه امکانات رفاهی بسیاری را برای تجربه یک اقامت به یاد ماندنی فراهم نموده است و خانواده هایی که در هتل اقامت داشته باشند، می توانند از وسایل بازی بچه ها در فضای باز، منطقه بازی سرپوشیده و بازی های رومیز و پازل برای بچه ها خود بهره مند شوند.

این هتل دارای تهویه مطبوع مناسب در همه بخش ها می باشد و اتاق ها عایق صدا هستند و در فصل های مختلف سال، دستگاه های سرمایشی و گرمایشی پیشرفته ای برای تنظیم هوا مورد استفاده قرار می گیرند. اجاره ماشین های لوکس یا مالی از دیگر خدمات هتل شرایتون گرند دوحه است که گشت و گذار را برای ساکنین بسیار راحت نموده است. این هتل برای مهمانان معلول نیز امکاناتی را در نظر گرفته است که شامل مسیرهای قابل دسترسی با ویلچر، سینک حمام پایین، توالت سطح بالاتر و توالت با ریل دستگیره می باشد.

امکانات تفریحی هتل شرایتون گرند دوحه | Sheraton Grand Doha Resort

لذت اقامتی مملو از تفریحات را در هتل شرایتون گرند دوحه تجربه نمایید. این هتل در طول اقامت مهمانان امکانات تفریحی بسیاری را برای تجربه ای بی نظیر فراهم نموده است. ساحل دریا در نزدیکی هتل واقع شده است و امکان لذت بردن از این فضا یکی از مجذوب کنندهیت های این هتل به شمار می آید. تجهیزات بازی تنیس، پارک آبی، برگزاری شب های شام، پخش رویدادهای ورزشی و تفریح های عصرانه بخشی از این برنامه های مفرح می باشند. یک باشگاه مبتنی بر باشگاه بچه ها در نظر گرفته شده است تا بچه ها بتوانند در آن انرژی خود را تخلیه نموده و با هم سن و سالان خود بازی کنند.

امکان لذت بردن از فعالیت هایی مانند غواصی، دوچرخه سواری، صید ماهی و قایقرانی در محوطه ای خارج از هتل فراهم شده است. یک زمین تنیس بزرگ و مجهز به علاوه 3 استخر روباز و سرپوشیده نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. استخرها به صورت رایگان و برای همه سنین در دسترس بوده و تجهیزاتی مانند جایگاه های آفتابگیر، بار نوشیدنی لوکس، حوله و رختکن برای مهمانان فراهم شده است.

در کنار یک مربی حرفه ای ورزش کردن در طول سفر دیگر چالش برانگیز نخواهد بود! بهره مندی از کلاس های تناسب اندام، کلاس های یوگا و باشگاه بدنسازی و فیتنس می تواند تجربه ای کامل از یک اقامت لوکس برای مهمانان باشد. سالن استراحت و اسپا فضایی برای تجدید انرژی و استراحت است و اتاق بخار و سونا نیز از جمله محبوب ترین فضاهای هتل به شمار می آیند. مهمانان فرصت استفاده از خدماتی مانند رنگ مو، اصلاح مو، پدیکور، مانیکور، درمان های پوستی و خدمات زیبایی را در بالاترین کیفیت خواهند داشت. ریلکس کردن در جکوزی های مجموعه و استفاده از خدمات ماساژ و سولاریوم تجربه ای خاطره انگیز را برای شما رقم خواهند زد.

رستوران های هتل شرایتون گرند دوحه | Sheraton Grand Doha Resort

صرف شام و ناهار در هتل شرایتون گرند دوحه از جمله مجذوب کننده ترین قسمت های اقامت در این هتل است. در رستوران های معتبر و لوکس هتل، در کنار همراهان خود لحظاتی به یاد ماندنی را تجربه نمایید. همانطور که اشاره شد این هتل دارای 7 رستوران معتبر و برجسته در محل می باشد. رستوران Al Hubara که دارای سبک آشپزی خاورمیانه و بین المللی است، غذاهای لذیذ با پخت حرفه ای را با منو À la carte برای مهمانان خود سرو می نماید و رستوران Atrium Lounge با سبک آشپزی محلی و بسیار مجذوب کننده نیز به مهمانان خوش آمد می گوید.

اگر تا به حال غذاهای اصیل ایرلندی را تجربه ننموده اید، در هتل شرایتون گرند دوحه می توانید با طعم ها و مزه های غذاهای رستوران Irish Harp به ایرلند سفر کنید و با آشپزی مدیترانه ای و خاورمیانه ای رستوران Em Sherif به وجد بیایید. از جمله رستوران های هتل که از هواداران بسیاری نزد علاقمندان به استیک برخوردار است، استیک هاوس نصرت است که با منو À la carte از مهمانان پذیرایی می نماید. Pool Café با سبک آشپزی بین المللی در انتظار شما خواهد بود و کافه Padel Café نیز مکانی عالی برای صرف نوشیدنی های گوارا و میان وعده های عالی به شمار می آید.

امکانات اتاق های هتل شرایتون گرند

این هتل لوکس در کل دارای 371 اتاق و سوئیت لوکس در 16 نوع مختلف با امکانات کامل است که همه آنها مشرف به دریا یا منظره ها زیبای اطراف هستند. اتاق ها دارای ترکیبی از معماری لوکس مدرن و سنتی را ارائه می دهند که همه آنها از امکاناتی مانند چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، تلفن، مبلمان راحت، یخچال و تخت های متنوع بزرگ برخوردار هستند. حمام اختصاصی در همه اتاق ها موجود بوده و دارای تجهیزاتی مانند لوازم بهداشتی رایگان، دوش، لباس حمام، توالت، دمپایی، سشوار و دستمال توالت هستند.

طبقات هتل با استفاده از آسانسور قابل دسترسی بوده و مینی بار نوشیدنی پر از نوشابه های خنک و گوارا در همه اتاق ها فراهم می باشد. تهویه مطبوع هر اتاق هوای مطلوبی را در فضا ایجاد می نماید و جا لباسی و یاری لباس در همه اتاق ها در دسترس می باشد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دو نفره دولوکس: این اتاق دارای 2 تخت یک نفره بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • اتاق دولوکس کینگ: این اتاق دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • اتاق دوقلو دولوکس با چشم انداز دریا: این اتاق دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • اتاق لوکس کینگ با چشم انداز دریا: این اتاق دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • اتاق دوقلو کلاب با چشم انداز دریا و دسترسی به باشگاه: این اتاق دارای 2 تخت یک نفره بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • اتاق کلاب کینگ با چشم انداز دریا و دسترسی به باشگاه: این اتاق دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت جونیور: این سوئیت دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت اکسکتیو: این سوئیت دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت دیپلماتیک: این سوئیت دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت پنت هاوس: این سوئیت دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت پرزیدنت دو خوابه: این سوئیت دارای دو اتاق خواب بوده که هر کدام از آنها از 1 تخت دونفره بزرگ برخوردار هستند و پذیرای 6 مهمان می باشد.
  • سوئیت رویال: این سوئیت دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت Head of State با چشم انداز دریا: این سوئیت دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت اکسکتیو 2 خوابه با چشم انداز دریا: این سوئیت دارای 2 اتاق خواب می باشد که هر کدام از آنها به ترتیب از 1 تخت دونفره بزرگ برخوردار بوده و پذیرای 6 مهمان می باشد.
  • اتاق دولوکس کینگ با چشم انداز دریای: این اتاق دارای 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • اتاق دوقلو دولوکس با چشم انداز دریای: این اتاق دارای 2 تخت یک نفره بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری دوحه

هتل شرایتون گرند دوحه (Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel) در نزدیکی جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بزرگ دوحه واقع شده است و امکان دسترسی راحت به این فضاها را برای مهمانان آسان نموده است.

مهمانان هتل تنها با 15 دقیقه پیاده روی می توانند به موزه توهم دوحه دسترسی پیدا کنند و از آثار دیدنی این موزه بازدید کنند و بعلاوه موزه های مشیرب دوحه نیز تنها نیازمند 10 دقیقه رانندگی بوده و دهکده فرهنگی کاتارا دوحه در حدود 6.2 کیلومتر و به عبارتی 11 دقیقه رانندگی از شما فاصله خواهد داشت که می توانید با بازدید از آن با فرهنگ مجذوب کننده اعراب دوحه بیشتر آشنا شوید. ساحل کاتارا دوحه نیز در 15 کیلومتری هتل واقع شده است. در ادامه با بعضی دیگر از جاذبه های نزدیک به این هتل 5 ستاره آشنا خواهیم شد.

  • موزه ملی: 9.2 کیلومتر، 23 دقیقه رانندگی
  • ورزشگاه بین المللی خلیفه: 14.8 کیلومتر، 23 دقیقه رانندگی
  • موزه هنر مدرن متحف: 15.8 کیلومتر، 21 دقیقه رانندگی
  • ورزشگاه لوسیل قطر: 16.9 کیلومتر، 27 دقیقه رانندگی
  • پارک انگری بردز: 17.2 کیلومتر، 24 دقیقه رانندگی
  • برج بارزان دوحه: 21.1 کیلومتر، 27 دقیقه رانندگی
  • ورزشگاه الریان دوحه: 23.8 کیلومتر، 28 دقیقه رانندگی
  • ورزشگاه الجنوب: 30.3 کیلومتر، 30 دقیقه رانندگی
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر: 1.0 کیلومتر، 13 دقیقه رانندگی
  • مرکز خرید رویال پلازا: 7.0 کیلومتر، 15 دقیقه رانندگی
  • مرکز خرید لند مارک: 8.9 کیلومتر، 18 دقیقه رانندگی
  • هتل شرایتون گرند دوحه تا مرکز دوحه چقدر فاصله دارد؟

این هتل 3.6 کیلومتر از مرکز دوحه فاصله دارد.

  • هزینه اقامت در هتل شرایتون گرند دوحه چقدر است؟

هزینه اقامت در این هتل وابسته به نوع اتاق و تعداد مهمانان متغیر می باشد.

  • چه نوع صبحانه ای در هتل شرایتون گرند دوحه سرو می گردد؟

مهمانان این امکان را دارند تا از انواع صبحانه های با کیفیت بین المللی، گیاهی، وگان، بدون گلوتن، آمریکایی و بوفه لذت ببرند.

  • آیا هتل شرایتون گرند دوحه رستوران در محل دارد؟

بله این هتل دارای 7 رستوران معتبر و محبوب به توضیح زیر است:

  • Irish Harp
  • Nusr-Et Steakhouse
  • Al Hubara
  • استیک خانه نصرت
  • Atrium Lounge
  • Em Sherif Restaurant
  • Padel Café
  • Pool Café
  • آیا این هتل برای مهمانان خود جکوزی دارد؟

بلـه جکوزی و هات تاب موجود است.

  • آیا هتل شرایتون گرند دوحه در بین خانواده ها محبوب است؟

بله، این هتل به علت ارائه امکانات و خدمات مفرح بسیار یک اقامتگاه عالی برای خانواده ها به شمار می آید.

  • چگونه می توانم از نزدیک ترین فرودگاه به هتل شرایتون گرند دوحه بروم؟

از نزدیک ترین فرودگاه، می توانید با تاکسی در مدت 21 دقیقه به هتل برسید.

  • آیا هتل شرایتون گرند دوحه استخر دارد؟

بله این هتل استخر دارد.

  • ساعت ورود و خروج هتل چه ساعتی است؟

ورود به هتل از ساعت 15:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 است.

  • چه نوع اتاقی را می توان در هتل رزرو کنم؟

اتاق های هتل در 16 نوع متنوع با امکانات کامل ارائه می شوند که در بین آنها اتاق ها دو نفره، چند نفره، خانوادگی و سوئیت های لوکس به چشم می خورد.

نتیجه گیری

اقامت در هتل شرایتون گرند دوحه و بعلاوه لذت بردن از تماشای بازی های جام دنیای 2022 قطر از ورزشگاه های شهر دوحه، قطعاً یکی از خاطره انگیزترین تجربه های هر فردی در زندگی خواهد بود. هتل شرایتون دوحه یک هتل لوکس با امکانات کامل است و اقامت در آن تضمین کننده سفری عالی به قطر می باشد. شما می توانید از خدمات تور جام دنیای 2022 خبرنگاران استفاده نمایید و 4 شب اقامت در این هتل 5 ستاره را به همراه تماشای بازی ایران و ولز به برترین شکل تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای جام دنیای 2022 همراه آژانس خبرنگاران باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2132

به "هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید