مکرون: اروپا حتی با دولت جدید آمریکا هم نیازمند دفاع مستقل است

به گزارش کی آنلاین، رئیس جمهوری فرانسه گفت، اروپا همچنان به استراتژی دفاعی مستقل و قدرتمند خود احتیاج دارد، حتی اگر با یک دولت جدید آمریکا تعامل داشته باشد که ممکن است به روابط محبت آمیز تر بینجامد.

مکرون: اروپا حتی با دولت جدید آمریکا هم نیازمند دفاع مستقل است

با ما سفر کنید و با قیمت تورهای اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در مصاحبه ای صحبت های دوم نوامبر وزیر دفاع آلمان با پایگاه پولیتیکو را که گفته بود اروپا باید در آینده نزدیک همچنان وابسته حفاظت نظامی آمریکا باقی بماند، رد کرد.

مکرون گفت، به اعتقاد او آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان هم در این مورد با او هم عقیده است. ماکرون اضافه نمود: کاملا با عقاید وزیر دفاع آلمان که در نشریه پولیتیکو منتشر شد، مخالفم. اگر ما در خصوص موضع خودمان جدی باشیم و اگر در بحث دفاعی قدرتمند و مستقل عمل کنیم، آن وقت است که ایالات متحده به ما به عنوان متحد احترام خواهد گذاشت.

رئیس جمهوری فرانسه اضافه نمود: ما باید استقلال داخلی خودمان را به دست آوریم، درست مانند ایالات متحده که چنین رویکردی برای خودش دارد، درست مثل چین که چنین کاری انجام می دهد.

امانوئل ماکرون در تاریخ دهم نوامبر تلفنی با جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفت وگو نموده و به بایدن گفت که آماده همکاری با او در مسائلی نظیر تغییرات اقلیمی، سلامت و مبارزه با تروریسم است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1310

به "مکرون: اروپا حتی با دولت جدید آمریکا هم نیازمند دفاع مستقل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکرون: اروپا حتی با دولت جدید آمریکا هم نیازمند دفاع مستقل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید