معمای تصویری؛ اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

به گزارش کی آنلاین، به تصویر نگاه کنید. شما باید در یک لحظه خطا یا اشتباه موجود در تصویر شیرینی فروشی را شناسایی کنید.

معمای تصویری؛ اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

یکی از مطالبی که در شبکه های اجتماعی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اشتباهات موجود در تصاویر است. گاهی تصاویری منتشر می شوند که ممکن است با نگاه سطحی هیچ مسئله ای نداشته باشند، اما یک فکر تیزبین و خلاق می تواند در یک نگاه، اشتباه یا اشتباهات موجود در تصویر را شناسایی کند.

این تصاویر می توانند سطح دقت و تمرکز هر فردی را افزایش دهند. به واقع زندگی امروزی علاوه بر مسائل فراوان دیگرش، کم تحرکی و کمبود فعالیت را به همراه دارد. شاید کم تحرکی باعث بوجود آمدن بیماری های دنیای مدرن نیز شده باشد. فراموشی، آلزایمر و … نمونه این بیماری هاست که می تواند هر فردی را درگیر کند.

اما افزایش فعالیت های مغز می تواند، این عنصر حیاتی و مهم را از بیماری حفظ نماید.

در تصویر چالش تصویری شناخت اشتباه شما با تصویری از یک شیرینی فروشی روبرو هستیم. افرادی در تصویر حضور دارند. همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید، یک اشتباه در تصویر خواهید دید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل نگاه کنید. شما باید در یک لحظه خطا یا اشتباه موجود در تصویر را شناسایی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش تصویری شناخت اشتباه

احتمالا توانسته اید اشتباه موجود در تصویر را شناسایی کنید. اگر هنوز بدنبال پاسخ هستید ایرادی ندارد می تواند به بالا برگشته و با دقت تمام جزئیات تصویر را آنالیز کنید. احتمالا بتوانید اشتباه را شناسایی کنید. اگر شما در نگاه اول اشتباه را شناسایی نموده باشید، باید گفت که از نهایت دقت وتمرکز و جزئی نگری برخوردار هستید.

اما اگر هم متوجه نشده اید، اشکالی ندارد. چالش تصویری شناخت اشتباه و آزمون های شمابه می تواند یک تمرین عالی برای توسعه مهارت های شناختی شما باشد...

بله شما کاملا درست حدس زدید. به زنی که در گوشه فروشگاه شیرینی فروشی بر روی مبل می نشیند دقت کنید. وی در حال استفاده از دستگاه بیگودی قدیمی (فرکننده مو) است. در واقع در فروشگاه شیرینی فروشی، دستگاه بیگودی چیز مسخره ای است. از سوی دیگر این دستگاه بیگودی فاقد هر گونه سیمی برای اتصال به برق است.

منبع: چشمک

منبع: فرادید
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2155

به "معمای تصویری؛ اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای تصویری؛ اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید