مراجعه 21 داوطلب جهت ثبت نام به حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تا ساعت 13 امروز، 21 نفر جهت ثبت نام کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی، به حوزه های انتخابیه استان مراجعه نموده اند، گفت: ثبت نام هشت داوطلب نهایی شده و فرآیند ثبت نام 13 داوطلب نیز در حال طی مراحل است.

مراجعه 21 داوطلب جهت ثبت نام به حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی

علیار راستگو در حاشیه بازدید خود از فرایند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تبریز، اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان در 13 حوزه انتخابیه در استان آغاز شده و به مدت 7 روز در سامانه جامع انتخابات انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اطلاعیه مدارک و شرایط موردنیاز جهت کاندیداتوری نیز در سایت ستاد انتخابات ارایه شده است، اضافه کرد: افرادی که قصد کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، ثبت نام خود را به آخرین روز موکول نکنند، چراکه زمان ثبت نام تا 16 آذر بوده و قابل تمدید نیست.

به گزارش خبرنگاران، وی با تاکید بر این که ستاد امنیت انتخابات و ستاد پیشگیری در راستای انتخابات پیش رو فعالیت خواهد نمود، اضافه کرد: ستاد امنیت انتخابات در استانداری دایر بوده و تمامی فعالیت های زود رس را رصد نموده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد؛ همچنین ستاد پیشگیری نیز در دادگستری استان فعال بوده و نسبت به هرگونه فعالیت های قانونی تذکر لازم ارائه شده و درصورت رعایت نکردن برخورد خواهد شد.

راستگو در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر نشاط انتخاباتی در تبریز، اظهار کرد: رسانه ها نیز می توانند در این رابطه نقش آفرین باشند، چراکه میزان مشارکت مردم در فعالیت های مجلس آینده اثرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر رعایت مر قانون در انتخابات، اضافه کرد: 23 بهمن ماه آگهی و اسامی قطعی کاندیداها منتشر شده و 24 بهمن نیز تبلیغات کاندیدها به مدت یک هفته آغاز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 583

به "مراجعه 21 داوطلب جهت ثبت نام به حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه 21 داوطلب جهت ثبت نام به حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید