لندن باید از روسیه عذرخواهی کند

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، نایجل فاراژ رهبر حزب برگزیت انگلیس امروز در پیامی توئیتری تاکید نمود: از آنجائیکه لندن هیچ شواهدی از مداخله روسیه در انتخابات سراسری سال 2019 و همه پرسی عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا به دست نیاورده، ضروری است از مسکو عذر خواهی کنیم.

لندن باید از روسیه عذرخواهی کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه کرملین ساعاتی پیش بار دیگر اتهامات واهی مربوط به دخالت کشورش در انتخابات سال 2019 انگلیس را رد کرد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص به خبرنگاران گفت: مسکو هرگز در فرآیند آرای الکترال آمریکا، انگلیس یا هر کشور دیگری دخالت نکرده است. ما چنین کارهایی را انجام نمی دهیم و کوشش دیگر کشورها برای دخالت در امور سیاسی مان را نیز تحمل نخواهیم کرد. بنابراین حتی اگر این گزارش حاوی بعضی اتهامات بی اساس باشد، مطمئنم حتی اگر اتهاماتی هم وجود داشته باشد، هیچ پایه و اساسی برای آنها وجود نخواهد داشت، آنها بی اساس هستند.

لازم به ذکر است، دومنیک راب وزیر خارجه انگلیس پنج شنبه هفته گذشته ادعا کرد که عوامل روسی در کوشش بودند تا با انتشار اسناد محرمانه تجاری میان لندن و واشنگتن در انتخابات این کشور مداخله نمایند!

ادعای وزیر خارجه انگلیس در حالی مطرح می گردد که لندن تا کنون در این خصوص هیچ سند و مدرکی را ارائه نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1124

به "لندن باید از روسیه عذرخواهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن باید از روسیه عذرخواهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید