قدرتمندترین برند جهان معرفی گردید

به گزارش کی آنلاین، شرکت فراری برای دومین سال متوالی قدرتمندترین برند دنیا شد.

قدرتمندترین برند جهان معرفی گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش وب سایت موتور1، شرکت فراری برای دومین سال متوالی عنوان قدرتمندترین برند در صنعت خودروسازی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس جدیدترین گزارشی که از سوی شرایط اقتصادی برندهای مختلف دنیا منتشر شده است، می توان دریافت که شرکت ایتالیایی فراری که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های تولیدنماینده خودروهای لوکس و قدرتمند در دنیا به شمار می رود، توانسته است عنوان قدرتمندترین برند دنیا را برای دومین سال پیاپی از آن خود کند.

این خبر بدون شک برای بسیاری از سرمایه گذاران که به دنبال افزایش معاملات بورس و سرمایه در صنایع خودروسازی برتر دنیا بوده اند، خبر خوب و خوشایندی محسوب می گردد چراکه آنها قادر خواهند بود با خیالی آسوده تر از قبل، بر روی سهام این برند سرمایه گذاری نمایند.

بر اساس این گزارش که هر سال از سوی نهاد شاخص قدرت برند (BSI) تهیه و منتشر می گردد، 100 برند در مجموع مورد آنالیز قرار گرفته اند که در میان آنها تنها 12 برند توانسته اند به رنکینگ و رتبه بندی های برتر تحت عنوان AAA+ دست پیدا نمایند. شرکت فراری نخستین برند موجود در میان این 12 شرکت برتر قرار گرفته است.

دیوید های، مدیرعامل شرکت فاینانس در این خصوص خاطرنشان نموده است: فراری همچنان یکی از برندهای تاثیرگذار و برجسته در دنیا به شمار می رود به گونه ای که حتی در صورتی که افراد نتوانند مالک یک خودرو با برند فراری باشند، همچنان خواستار یک کیف یا ساعت با نشان این برند هستند.

فراری در سال 2019 میلادی نیز با کسب 94.8 امتیاز پیروز شده بود قوی ترین و تاثیرگذارترین برند در دنیا گردد و از بسیاری دیگر از برندهای شاخص دیگر همچون مک دونالد، کوکاکولا، لگو و دیزنی نیز سبقت گرفته است.

ارزش سهام این خودروساز ایتالیایی با رشد و افزایش 9 درصدی به 9.1 میلیارد دلار رسیده که در تقویت صندلی آن نیز یاری بسزایی نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 710

به "قدرتمندترین برند جهان معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرتمندترین برند جهان معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید