اقامت در هتل فایو پالم جمیرا دبی برای عاشقان تفریحات دریایی

به گزارش کی آنلاین، هتل فایو پالم جمیرا دبی یکی از لوکس ترین هتل های دبی محسوب می گردد. در ساحل قرار گرفته است و مکانی مناسب برای عاشقان تفریحات دریایی محسوب می گردد. این هتل فوق لوکس امکانات فراوانی دارد و جذابی دارد که سبب شده گردشگران فراوانی از سراسر جهان هرساله به آن مراجعه نمایند. البته با توجه به جو و محیطی که این هتل در آن مستقر شده باید گفت که بیشتر مخصوص افراد جوان بوده و جاذبه های فراوانی برای آنان دارد. در هر حال این مقاله گردشی کوتاه در این هتل و آنالیز قابلیت ها، امکانات و خدمات خاص و ویژه آن است.

اقامت در هتل فایو پالم جمیرا دبی برای عاشقان تفریحات دریایی

هتل فایو پالم جمیرا دبی

دبی را عروس خلیج فارس می نامند و بزرگترین شهر امارات متحده عربی محسوب می گردد که یکی از مدرن ترین شهر های جهان است. در این شهر که مجموعه ای از مهیج ترین و برترین جاذبه های توریستی را شامل می گردد، با مکان های تفریحی و دیدنی زیادی روبرو هستید که سبب شده اند صنعت توریستی در این منطقه به شدت رونق یابد .جذب بالای توریست در این منطقه سبب بوجود آمدن هتل ها و اقامت گاه های فراوانی شده که یکی از آنها هتل فایو پالم جمیرا دبی است. در ادامه بیشتر با این هتل آشنا خواهیم شد.

اولین ریزورت شهری منطقه

هتل فایو پالم جمیرا دبی نشان دهنده اشتیاق فراوان سازندگان آن به معروفیت و مهمان نوازی لوکس است که با کیفیتی بی نظیر در ارائه خدمات، آن را تقویت نموده اند. این استراحتگاه رؤیای ساحلی می تواند لذت کالیفرنیا و دیدنی دبی را در کنار هم به مراجعین خود ارائه کند. این هتل و اقامتگاه یک میلیارد و 17 میلیون دلاری، 477 اتاق و سوئیت دارد که 152 اتاق مهمان، 85 سوئیت و 40 هتل آپارتمان را شامل می گردد که همگی در 16 طبقه طراحی و ساخته شده اند. طراحی چشمگیر این هتل یک آمفی تئاتر به شکل مکعب شیشه ای و مرکزی است که با استخر پنهان 60 متری، 10 رستوران و محیط های تفریحی شبانه، ساحل، آبگرم، استخر، باشگاه بچه ها و خدمات ورزشی و سلامت، مجموعه ای منحصر به فرد را به شما ارائه می نماید.

بواسطه معماری بی نظیر و نوآورانه این هتل، توریستان و مهمانانی که در آن ساکن هستند به راحتی می توانند منظره خیره نماینده ای از دریای عرب، مرکز شهر و مارینا دبی را در کنار یکدیگر داشته باشند و از آن لذت ببرند. موقعیت اصلی و جغرافیایی این هتل بر روی تنه نمادین نخل جمیرا قرار گرفته و باعث می گردد که توریستان و مهمانان برترین تجربه اقامت شهری را داشته باشند. شهر در کنار ساحل و در میان منظره های استوایی واقع شده و جهانی متفاوتی را ارائه می نماید. نکته جالب این که هتل فایو پالم جمیرا دبی دسترسی سریع و آسانی به تمام بزرگراه های اصلی دبی و مقاصد توریستی و کلیدی این شهر دارد.

فلسفه طراحی هتل فایو پالم جمیرا دبی

فلسفه پشت پرده که باعث طراحی و ساخت هتل فایو پالم جمیرا دبی شده است الهام گرفتن از پنج عنصر اصلی طبیعت و زندگی است. یعنی عناصر زمین، آب، آتش، هوا و آگاهی که تمامی این عناصر ما را در انجام کارهای خود ثابت نگه میدارند و به عبارتی در هتل جمیرا دبی شما با درک جدیدی از زندگی روبرو می شوید.

این آگاهی و درک با ارائه ابتدایی ترین خدمات آغاز شده و تا بالاترین سطح، انتظارات مهمانان و توریستان را پوشش می دهد. به این ترتیب این یک آگاهی مسئولانه است که منجر به ایجاد یک اقامت عالی و لوکس برای تمامی مهمانان می گردد. بد نیست بدانید که هتل فایو پالم جمیرا دبی با موسسات خیریه زیادی همکاری میکند و در کوشش برای بهبودی بخشیدن به زندگی بچه ها زیادی در سراسر جهان، فعالیت های متعددی دارد.

امکانات هتل فایو پالم جمیرا دبی

در هتل فایو پالم جمیرا دبی شما با کارکنان مجرب و چند زبانه ای روبه رو هستید که در لابی مستقر هستند تا چک این و چک شما را به راحتی انجام دهند. از جمله خدماتی که در این هتل ارائه می گردد صندوق امانات، دستگاه خودپرداز، خدمات مبادلات ارزی و امکانات رفاهی مانند سرویس نگهداری چمدان است که در کنار تمامی این موارد دسترسی بدون هزینه و راحت به اینترنت وای فای سبب شده تا این هتل به اقامتگاهی مناسب برای توریستان تبدیل گردد.

در قسمت میز تور شما می توانید اطلاعات کافی و مهمی را در خصوص گشت و گذار به دست آورید و بعلاوه تعدادی واحد تجاری در فضای این هتل جانمایی شده اند که برای بازدید و قدم زدن و همینطور یک خرید خوب کاملا مناسب هستند. از جمله امکانات دیگری که در این هتل ارائه می گردد سرویس انتقال، خدمات خشکشویی، سرویس اتاق، خدمات کرایه اتومبیل، اتوبوس شاتل و آرایشگاه است. فضای کنفرانس با امکاناتی مانند دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار متقاضیان قرار داده می گردد.

اتاق های لوکس هتل

در این هتل تمامی اتاق ها به تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب مجهز هستند و در کنار تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام با محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع، اقامتی دلنشین و مجذوب نماینده را برای توریستان فراهم می نمایند. شما حتی می توانید اتاق هایی را که برای ویلچر مناسب هستند رزرو کنید و در کنار آن اتاق های خانوادگی امکانات ویژه ای را برای والدینی که با بچه ها خود سفرمی نمایند در نظر دارند. در ادامه با انواع اتاق ها در این هتل با شما همراه هستیم.

  • در سوئیت های جونیور و لوکس هتل که مساحتی برابر با 82 متر مربع دارند با یک فضای دلنشین برای نشیمن، کمد دیواری، تهویه مطبوع و فضایی آرامبخش روبرو هستید که در کنار تمامی این امکانات از بالکن خصوصی خود می توانید منظره ها خارق العاده و زیبایی را در افق شهر دبی دیدن کنید.
  • در آپارتمان های دو خوابه و VIP هتل فایو پالم جمیرا دبی شما می توانید منظره خیره نماینده ای از هتل دبی و خلیج مارینا را دیدن کنید و در آشپزخانه کامل، ناهارخوری و اتاق نشیمن خود که با پلانی باز طراحی شده از اقامتی رویایی و دلنشین لذت ببرید. در این آپارتمان های دو خوابه دو حمام مجلل قرار گرفته و با تعبیه دو اتاق خواب مجزا، این فضا به خانه ای راحت و ایمن برای اقامت شما تبدیل گشته است.
  • در اتاق های سوپِریِر هتل فایو پالم جمیرا دبی شما به راحتی می توانید از بالکن خصوصی خود غروب خورشید را بر فراز خط افق شهر دبی دیدن کنید. در اتاق های سوپریر تخت کینگ، نوشیدنی رایگان، اینترنت پرسرعت، بالکن و منظره شهری عجیبی به شما عرضه می گردد که در دسته برترین و بالاترین استانداردهای هتلداری محسوب می شوند.
  • در سوئیت های 4 اتاق خوابه با استخر خصوصی شما میتوانید پس زمینه خیره نماینده ای از خط افق مارینا و ساحل را دیدن کنید. این اتاق ها با تمامی امکاناتی مانند تخت های لوکس، کمد دیواری، آشپزخانه کامل و مجهز، اینترنت، سرویس بهداشتی، حمام و تمام تجهیزات مشخص شده می توانند فضای مناسب و ایده آل برای سفر های محبت آمیز و خانوادگی باشند.
  • در سوئیت های دو خوابه لوکس و بزرگ هتل فایو پالم جمیرا دبی شما می توانید در استخر و تراس خصوصی خود از زیباترین منظره غروب دبی لذت ببرید. این سوئیت ها به شدت شیک و راحت هستند و با یک آشپزخانه مجزا، یک نشیمن دلنشین و یک فضای راحت و امن، انتخاب ایده آل برای مهمانی های بزرگ شما محسوب می شوند.
  • برای مهمانی هایی که در آن ها بیش از 5 بزرگسال شرکت می نمایند سوئیت های 2 اتاق خوابه ما که در چهار طبقه بالای هتل مستقر شده اند و منظره خیره نماینده ای به مارینا و غروب خورشید از سمت اقیانوس پیش رو دارند، کاملا مناسب هستند. مساحت این سوئیت ها 163 متر مربع است و با آشپزخانه ای کامل، اتاق غذاخوری مجزا، حمامی مجلل با وان، طراحی و تجهیز شده اند. سوئیت های دو اتاق خوابه ما برای خانواده های شیک پوش و دوستانی که قصد دارند اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری نمایند، یک انتخاب ایده آل به حساب می آیند.
  • در سوئیت های یک تختخواب و لوکس هتل فایو پالم جمیرا دبی که مساحتی معادل با 129 متر مربع دارند شما میتوانید تجربه اقامت در یک فضایی بینظیر و لاکچری را داشته باشید. در این سوئیت ها یک فضای نشیمن اضافی، یک اتاق خواب خصوصی، کمد دیواری مجذوب نماینده، نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام کاملاً مجزا طراحی و تعبیه شده است که همگی برای یک اقامت خاطره انگیز در انتظار شما هستند.
  • سوئیت های لوکس جونیور در این هتل با 82 مساحت متر مربع در کنار یک فضای نشیمن اضافی، ایجاد یک محیط دلپذیر و آرامش بخش ویژه و خاص را به شما نوید می دهند. در بالکن های خصوصی این سوئیت ها شما می توانید منظره بسیار خارق العاده ای از افق خلیج مارینا در شهر دبی را دیدن کنید و از آن لذت ببرید. بعلاوه در این سوئیت های راحت از شما با یک تخت خواب کینگ سایز، کمد دیواری، اینترنت پرسرعت و نوشیدنی های رایگان پذیرایی می گردد.
  • در اتاق های دو نفره لوکس کوئین با منظره رو به دریا، شما به راحتی می توانید منظره خارق العاده پیش رو را به اشتراک گذاشته و از راحتی تخت دو نفره کویین سایز خود لذت ببرید. در این اتاق ها نیز اینترنت پرسرعت و نوشیدنی رایگان در دسترس شما واقع شده است.
  • در هتل فایو پالم جمیرا دبی اتاق های لوکسی طراحی و جانمایی شده اند که منظره ای خارق العاده از دریا و افق مارینای شهر دبی را به شما ارائه می دهند. فقط کافیست در بالکن خصوصی خود استراحت کنید و از دیدنی غروب آفتاب لذت ببرید. در این اتاق ها که به صورت اختصاصی منظرهی به خلیج مارینا در شهر دبی دارند تخت های خواب لوکس کینگ سایز، نوشیدنی رایگان و اینترنت پرسرعت نیز در کنار سایر خدمات دیگر ارائه می شوند.
  • در اتاق های سوپِریؤر کویین دبل که با سلیقه بسیار زیادی دکوراسیون داخلی و طراحی آن اجرا شده است بدون شک اقامتی شیک و راحت را تجربه می کنید. فرقی ندارد که با خانواده سفر کنید یا دوستانتان، در هر حال این اتاق دو نفره فضای زیادی برای همه دارد.
  • در خاتمه اتاق های دوقلوی سوپِریِر برای کسانی توصیه می شوند که دوست دارند تجربه خود را با بقیه به اشتراک بگذارند. این اتاق ها منظرهی عالی از شهر دبی، تخت های دونفره، نوشیدنی رایگان و اینترنت پرسرعت را در کنار سایر خدمات معمول در اتاق های هتل فایو پالم جمیرا دبی به مسافران و توریستان ارائه می نمایند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل

در این هتل تنها 399 درهم از امکانات فوق العاده ای بهره مند خواهید شد. بدون شک همه ما مستحق این هستیم که برترین اوقات خود را در هتلی بی نظیر مانند هتل فایو پالم جمیرا دبی سپری کنیم. پس بدون هیچ تردیدی به اسپا بروید، از یک ماساژ 45 دقیقه ای صورت لذت ببرید، قبل یا بعد از آن یک ناهار خوشمزه در رستوران های هتل میل کنید و سپس تا غروب خورشید به ساحل رفته و به دیدنی افق زیبای خلیج مارینا بنشینید. در مجموعه هتل پالم جمیرا دبی اتاق های بدنسازی، تفرجگاه ها و خدماتی مانند سالن زیبایی، آب گرم، سونا، حمام بخار و ماساژ درمانی نیز ارائه می شوند که هرکدام با دریافت هزینه ای جداگانه به شما خدمات ویژه ای ارائه می دهند.

سرو یک غذای لذت بخش

در این هتل رستوران های متنوعی مانند رستوران چینی و ایتالیایی قرار دارند که با غذاهای ارگانیک سنت آشپزی برگرفته از شانگهای، پکن و سیچوان را را زنده می نمایند. در رستوران چینی طعم هایی را خواهید چشید که شما را مستقیم به رستوران های این کشور می برند. رستوران ایتالیایی هتل نیز به واسطه غذا ها و طعم های لذیذ و منحصر به فردی که به وسیله سرآشپز جوزپه پزلا ارائه می شوند شما را مستقیماً به ساحل آمفالی ایتالیا می برند.

ناگفته نماند که در رستوران های هتل فایو پالم جمیرا دبی فضاهای مخصوص برای افراد غیر سیگاری نیز تعبیه شده است که در کنار غذاهای رژیمی و غذاهای حلال، به راحتی تمام سلیقه ها را پوشش می دهند. میان وعده ها لذیذ هستند و وعده های غذایی بچه ها با پرداخت هزینه اضاف آماده می شوند. رستوران ها در تمام ساعات روز و بدون در نظر گرفتن زمان، آماده پذیرایی از مهمانان هستند و با صرف صبحانه های لذیذ بوفه در طول صبح و ناهار های وسوسه انگیز در کنار استخر و در مدت زمان ظهر تا بعدازظهر و بعلاوه ارائه وعده شام بوفه در فضایی مفرح، سعی دارند تا تجربه ای بی نظیر را برای مسافران و توریستان خلق نمایند.

هتلی با خدمات ویژه اما مالی

هتل فایو پالم جمیرا دبی هتلی مالی است که در منطقه پالم جمیرا دبی در امارات متحد عربی قرار گرفته و با ارائه خدمات ویژه و امکانات منحصر به فرد خود توانسته توجه مسافران و توریستان زیادی را در دبی به خود جلب کند. دسترسی این هتل به اماکن تجاری و تفریحی شهر دبی از 2 دقیقه تا 27 دقیقه به صورت دسترسی سواره و پیاده انجام می گردد. ناگفته نماند که در این هتل شما با کارت های اِمِریکَن اِکسپِرِس، ویزا و مَستِر کارت می توانید پرداخت های خود را انجام دهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2322

به "اقامت در هتل فایو پالم جمیرا دبی برای عاشقان تفریحات دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در هتل فایو پالم جمیرا دبی برای عاشقان تفریحات دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید