سیگنال رئیسی و خاندوزی برای بورس، ارز 4200 تومانی حذف می گردد؟

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام در حالی به استقبال دومین هفته از آذرماه می رود که چهارشنبه گذشته کانال 1.4 میلیون واحدی در شاخص کل را از دست داده است. به اعتقاد سهامداران بورس هفته ای خنثی را با پیشتازی تک سهم ها پیش رو دارد. مذاکرات 8 آذرماه در وین احتمالا مهمترین سیگنال این هفته بازار سهام است. در این بین رئیس جمهور و وزیر اقتصاد سیگنال هایی به بازار فرستادند. باید دید در ادامه این هفته چطور برای اهالی بازار سرمایه پیش خواهد رفت.

سیگنال رئیسی و خاندوزی برای بورس، ارز 4200 تومانی حذف می گردد؟

خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: دولت به این نتیجه رسید که با توجه به پیامدهای منفی در بخش فراوری به سمت حذف ارز 4200 تومانی حرکت کند و با توجه به اینکه این لایحه در مجلس به تصویب نرسید به تعویق خواهد افتاد.

ابراهیم رئیسی گفت: یکی از راه های حل کسری بودجه مولدسازی یا فروش دارایی های مازاد دولت است. وزیران و مدیران دولتی با جدیت و کوشش مستمر در این زمینه عمل نمایند.

رضا فاطمی امین، وزیر صمت گفت: سامانه جامع تجارت 80 درصد پیشرفت دارد البته 70 اقدام را باید تکمیل کنیم و تا انتها سال این پروژه کامل خواهد شد.

از طرفی خبرهای دیگری از دنیا به گوش می رسد

اعلام شده که انتشار سویه نو از کرونا می تواند به افزایش محدودیت های مسافرتی و کاهش رشد مالی کشورها و افت تقاضا برای نفت منجر گردد. این خبر باعث کاهش قیمت نفت در بازارهای دنیای شده است.

خبر دیگری که به افت شدید قیمت در بازار های دنیای انجامید، انتظار سرمایه گذاران به پاسخ چین درباره آزادسازی ذخایر نفتی است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1955

به "سیگنال رئیسی و خاندوزی برای بورس، ارز 4200 تومانی حذف می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگنال رئیسی و خاندوزی برای بورس، ارز 4200 تومانی حذف می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید