تور استرالیا ارزان: استرالیا؛ پیشرفت باورنکردنی گردشگری فرهنگی در استان ویکتوریا

به گزارش کی آنلاین، گردشگری فرهنگی در یکی از استان های خلاق استرالیا بسیار پر رونق است. برای آشنایی با استان ویکتوریا در این مقاله با ما بخوانید.

تور استرالیا ارزان: استرالیا؛ پیشرفت باورنکردنی گردشگری فرهنگی در استان ویکتوریا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

توریستی فرهنگی در ویکتوریا واقع در جنوب شرق کشور استرالیا با رکورد زدن در تعداد بازتماشامایندگان بین المللی که از پیشنهادات خلاقانه و فرهنگی این استان از جمله موزه های پرچمدار ملبورن و گالری ها لذت می برند، بسیار پر رونق است.

نمودارهای نو نشان می دهند که توریستان فرهنگی بین المللی حدود 2 میلیارد دلار به اقتصاد این استان در سال گذشته با 88 درصد رشد به نسبت سال 2013، تزریق نموده اند.

چین، بزرگ ترین و روبه رشدترین بازار توریستی فرهنگی استان ویکتوریا است و انتظار می رود تا سال 2025 تنها توریستان چینی، یک میلیارد دلار در اینجا خرج نمایند.

موزه ملبورن (Melbourne Museum) با میزان میانگین 9.3 درصد بازتماشامایندگان خارجی، یکی از بهترین جاذبه های ویکتوریا برای توریستان بین المللی به شمار می آید. در سال گذشته موزه باغ های کارلتون (Carlton museum) با رشد 76 درصدی در میان بازتماشامایندگان چینی روبه رو بوده است. حدود 20 هزار چینی در سال 2017 تا 2018 از این موزه تماشا کردند؛ تعدادی بیشتر از هر گروه بین المللی دیگر.

سازمان موزه های ویکتوریا (مسئول سه موزه اصلی این استان) یک مدیر اختصاصی بازاریابی، تبلیغات، ارتباطات و توسعه کسب و کار برای بازار چین استخدام نموده است و با نوآوری های چون جشن های سال نوی قمری، شراکت با خروجی های رسانه چینی و نمادها و علامت های به زبان چینی، توریستان بیشتری را به خود جذب می نماید.

ملبورن با وجود تجارب خلاقانه، شهر پیشروی کشور استرالیا در توریستی فرهنگی به شمار می آید. یکی از دلایل اصلی که بازتماشامایندگان این شهر را دوست دارند، نوآوری ها است.

توریستان فرهنگی به کسانی اطلاق می گردد که در طول سفر خود به بیش از دیا سه مکان فرهنگی یا رویدادها از جمله گالری ها، موزه ها، مکان های تاریخی و اجراها سر بزند. آن ها بخش سودآور بازار توریستی هستند و به طور میانه اقامت طولانی تری دارند و پول بیشتری خرج می نمایند.

ملبورن، خانه شلوغ ترین گالری، کتابخانه، موزه ها و تئاترهای استرالیا است. جاذبه های توریستی فرهنگی استان ویکتوریا سال گذشته میزبان 13.2 میلیون توریست بومی، ملی و بین المللی بوده اند؛ یک رکورد شگفت انگیز!

ملبورن بیشتر به دلیل جامعه هنری مستقل شناخته شده آن، هنر خیابانی و صحنه موسیقی به عنوان یکی از مکان های برتر موسیقی دنیا نامگذاری شده است. یک نقل قول از وزیر صنعت خلاق، مارتین فولی می گوید:

ویکتوریا استانی خلاق است و این نمودارها نشان می دهند که چگونه خلاقیت، توریستان را جذب می نماید، به کسب و کار رونق می بخشد و اقتصاد ما را تقویت می نماید.

جان ارن، وزیر توریستی و رویدادهای اصلی، گفت:

تماشا تعداد زیاد توریستان بین المللی که در انیستیوهای فرهنگی کلاس دنیای ما زمان می گذرانند، بسیار لذت بخش است و ما به سختی کوشش می کنیم تا این بازار سودمند را تقویت کنیم.

هر نمایشگاه، فستیوال، نمایش و رویداد، اثر مستقیمی بر کسب و کار بومی و اقتصاد پر رونق ما داشته است. با سرمایه گذاری بر بخش خلاقیت، ما در حقیقت بر آینده ویکتوریا سرمایه گذاری نموده ایم.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1988

به "تور استرالیا ارزان: استرالیا؛ پیشرفت باورنکردنی گردشگری فرهنگی در استان ویکتوریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: استرالیا؛ پیشرفت باورنکردنی گردشگری فرهنگی در استان ویکتوریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید