سفیر ایران در فرانسه: کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی شناسد

به گزارش کی آنلاین، سفیر ایران در فرانسه ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان کرونا در این کشور گفت: کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی شناسد.

سفیر ایران در فرانسه: کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی شناسد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه با بیان اینکه کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی شناسد، نوشت: صمیمانه با بازماندگان قربانیان کرونا در فرانسه ابراز همدردی می کنیم.

بهرام قاسمی شامگاه شنبه در حساب توییتری خود نوشت: دردناک و غم انگیز است. ما ایرانیان که خود قربانی این اپیدمی هولناک ناآشناییم، امروز در مرگ همه جان باختگان در اقصی نقاط دنیا اندوهگینیم.

سفیر ایران در فرانسه اضافه کرد: صمیمانه با بازماندگان قربانیان کرونا در فرانسه ابراز همدردی می کنیم. کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی شناسد.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فرانسه آدینه شب در تازه ترین آمار جان باختگان به کرونا گفت که با ثبت 299 مورد جدید، شمار جان باختگان به یک هزار و 995 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت این کشور همچنین گفت که با مثبت شدن تست 3 هزار و 809 نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی به 32 هزار و 964 نفر رسیده است.

در همین ارتباط، امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه از تمدید 2هفته ای قرنطینه تا 15 ماه آوریل (27 فروردین ماه) اطلاع داد. تمدید قرنطینه در این کشور پس از آن اعمال می گردد که فرانسه به یکی از کانون های بحران شیوع کرونا در اروپا تبدیل شده است.

فرانسه از 17 مارس (27 اسفند 98) با اعلام شروع قرنطینه عمومی تأکید کرد که مردم به مدت 2 هفته به جز در موارد ضروری و با مجوز قانونی، حق خروج از منازل خود را ندارند و برای اعمال این قانون بیش از 100 هزار نفر از نیروهای پلیس را به کار گرفت.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 919

به "سفیر ایران در فرانسه: کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی شناسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در فرانسه: کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی شناسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید