رضا فیاضی به مهمانی به خانه بر می گردیم می رود

به گزارش کی آنلاین، تهران (پانا) - ویژه برنامه شاد و جذاب مهمانی به خانه برمی گردیم آدینه 29 آذرماه حوالی ساعت 10:15 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

رضا فیاضی به مهمانی به خانه بر می گردیم می رود

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، در مهمانی این هفته به خانه بر می گردیم رضا فیاضی بازیگر مجموعه های نمایشی و فیلم های سینمایی در مهمانی آدینه شبکه پنج سیما، از فعالیتهای امروز خود و خاطرات دیروزش می گوید. فیاضی علاوه بر بازیگری، در نویسندگی، اجرا و کارگردانی نیز فعالیت دارد.

همچنین در بخش پزشکی مهمانی به خانه بر می گردیم، زوجی پرستارکه سالیان بسیاری است در بیمارستان به همنوعان خود خدمت می نمایند و این روزها در بخش ویژه بیماران کرونایی مشفول به خدمت هستند، از زندگی پر امید و حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا می گویند.

همچنین در بخش موسیقایی این برنامه، همراه با وحید عبادی و مجید موسوی ترانه های ستاره و مستانه ام را خواهیم شنید. اشکان تاجیکنیز هم ترانه ای با نام خالق زیبایی را اجرا خواهد نمود.

در میز آموزش مهارت های خانوادگی، دکتر احمد حلت کارشناس مهارت های زندگی از یلدای مهربانی می گوید.

مهمانی به خانه بر می گردیم کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه نمایندگی علی اکبر ذاکری است که با اجرای سید مرتضی حسینی و فوژان احمدی به مدت 80 دقیقه آدینه ها تماشایی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1380

به "رضا فیاضی به مهمانی به خانه بر می گردیم می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا فیاضی به مهمانی به خانه بر می گردیم می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید