جدیدترین محدودیت های ورزشی در سراسر ایران

به گزارش کی آنلاین، در 309 شهر کشور، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و نیز باشگاه های ورزشی سالنی در هفته جاری مجوز فعالیت نخواهند داشت.

جدیدترین محدودیت های ورزشی در سراسر ایران

به گزارش ایسنا، بنابر آخرین اعلام وزارت بهداشت اکنون 46 شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط قرمز، 263 شهر در شرایط نارنجی و 139 شهر در شرایط زرد قرار دارند، این درحالی است که دو هفته قبل 301 شهر در شرایط قرمز قرار داشتند که سپس به 102 شهر قرمز و اکنون به 46 شهر قرمز رسیده اند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم های ملی و لیگ های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.

هم چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

این درحالی است که مدارس فوتبال نیز، صرفا در شهرهای زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن ها در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز غیرقانونی است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1639

به "جدیدترین محدودیت های ورزشی در سراسر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین محدودیت های ورزشی در سراسر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید