شناخت و برطرف موانع فعالیت ورزشی در بانوان و بچه ها ایرانی

به گزارش کی آنلاین، رییس فدراسیون ورزش های همگانی مهم ترین استراتژی این فدراسیون را تببین و رویکرد اصلی را در چهار سال آینده شناخت و تمرکز بر برطرف موانع مشارکت افراد در فعالیت های ورزشی دانست.

شناخت و برطرف موانع فعالیت ورزشی در بانوان و بچه ها ایرانی

به گزارش خبرنگاران، افشین ملایی در مراسم اختتامیه پویش سراسری آماده باش با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا کوشش بر این بوده تا در بحران ناشی از این ویروس، ورزش همگانی تعطیل نگردد، اظهار کرد: کمپینی از سوی فدراسیون همگانی مدنظر نهاده شد و یکی از اهداف آن فعالیت های قابل اجرا در فضای مجازی و معطوف به خانواده های ایرانی بود.

وی ادامه داد: اعتلای سلامت مردم ایران هدف اصلی ما است و به تدریج باید به فضای جدی تری ورود کنیم و گام های بلندتری را در ورزش همگانی برداریم.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه مهم ترین استراتژی این فدراسیون، ظرفیت سازی، شبکه سازی و حمایت طلبی از منابع موجود در سطح ملی است، گفت: کشور ما ظرفیت های بسیار زیادی دارد و باید در راستای شناسایی و استفاده از این ظرفیت ها حرکت کنیم.

ملایی رویکرد اصلی فدراسیون ملی ورزش های همگانی در چهار ساله آینده را شناخت و تمرکز بر برطرف موانع مشارکت افراد در فعالیت های ورزشی دانست و اظهار کرد: برای ما بسیار مهم است که بدانیم که مسائلی پیش روی انجام فعالیت بدنی بچه ها و بانوان ایرانی وجود دارد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و به صورت گام به گام در راستای کاهش و حذف موانع پیش روی فعالیت بدنی این اقشار حرکت خواهیم کرد.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر اینکه عزم جدی این فدراسیون در راستای حل مسائل گام بر می دارد، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان به شکل سازمانی در حال گسترش حمایت ها از فدراسیون ورزش های همگانی است و ابلاغ اعتبارات وزارت ورزش با عنوان پروژه هایی که در فدراسیون عملیاتی می گردد به ادارات کل کشور ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1231

به "شناخت و برطرف موانع فعالیت ورزشی در بانوان و بچه ها ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت و برطرف موانع فعالیت ورزشی در بانوان و بچه ها ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید