بررسی افزایش مدت مجوز تأسیسات گردشگری خراسان رضوی به 3 سال

به گزارش کی آنلاین، سخنگوی شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی از بررسی افزایش مدت مجوز تمام تأسیسات گردشگری از یک به سه سال در این شورا خبر داد.

بررسی افزایش مدت مجوز تأسیسات گردشگری خراسان رضوی به 3 سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، فرید جواهرزاده سخنگوی شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی امروز یکشنبه 31 تیر با اعلام این خبر اضافه کرد: در چهارمین جلسه شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی تقاضای دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی استان مبنی بر افزایش مدت اعتبار مجوزآن ها از 1 به 3 سال بررسی شد.

او با بیان این که در حال حاضر مجوزهای تأسیسات گردشگری عمدتا یک ساله است، ادامه داد: این درخواست پس از بررسی کارشناسی در شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی با نظر مساعد به معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ارسال وپیشنهاد شد.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی شرح داد: هم چنین در جلسه شورای راهبردی سیاست گذرای گردشگری مقرر شد طرح های گردشگری که درکمیته های عالی تخصصی استان همانند کارگروه میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری مطرح می شود، پس از بررسی و احصای مشکلات برای تبیین و دریافت نظرات اعضای شورا در جلسات آینده مطرح شود تا باهدف سامان دهی و بهبود وضعیت موجود راهکارهای لازم به صورت مشورتی دریافت وبه مراجع ذیربط پیشنهاد شود.

او هدف از این اقدام را بررسی همه جانبه وضعیت تاسیسات گردشگری استان و سیاست گذاری درمورد چگونگی صدورمجوزها وهمچنین تعادل بخشی به بازار عرضه و تقاضای صنعت گردشگری استان و هدایت سرمایه گذاران و علاقه مندان برای افزایش مطلوب بهره وری از اقتصاد گردشگری در استان خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 7

به "بررسی افزایش مدت مجوز تأسیسات گردشگری خراسان رضوی به 3 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی افزایش مدت مجوز تأسیسات گردشگری خراسان رضوی به 3 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید