بازدید اعضای کمیسیون جهش فراوری و برنامه ریزی و بودجه مجلس از نمایشگاه پیشرفت ها و دستاورد های صنعت دفاعی

به گزارش کی آنلاین، اعضاء کمیسیون جهش فراوری و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاورد ها و پیشرفت های صنعت دفاعی وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی بازدید کردند.

بازدید اعضای کمیسیون جهش فراوری و برنامه ریزی و بودجه مجلس از نمایشگاه پیشرفت ها و دستاورد های صنعت دفاعی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران؛ دکتر شمس الدین حسینی نماینده مجلس و عضو کمیسیون جهش فراوری در این بازدید با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای صنعت دفاعی در جهت توسعه و ایجاد زیرساخت های خودکفایی کشور اضافه نمود: صنعت دفاعی می تواند نقش مهمی در ایجاد زیر ساخت های خودکفایی و استفاده از سرریز دانش دفاعی کشور در بخش غیر نظامی ایفا نماید. تردیدی ندارم اگر قراردادی راهبردی بین بخش دفاعی کشور و حوزه های صنعتی دیگر ایجاد شود نقطه عطفی در ارتقاء سطح کیفی همکاری بخش صنعت دفاعی و غیر دفاعی کشور رخ خواهد داد.

عضو کمیسیون جهش فراوری مجلس تأکید کرد: پیشنهاد می شود کمیته مشترکی در این کمیسیون با حضور نمایندگان بخش صنعت دفاعی و دیگر بخش های صنعتی کشور تشکیل و اقدامات عملی در راستای مشارکت حداکثری این دو بخش آنالیز شود.

بعلاوه در این بازدید دکتر حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه با تمجید از فعالیت های ارائه شده در نمایشگاه دستاور های صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی گفت: صنعت دفاعی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در وزارت دفاع است و خدا را شاکریم که امروز توانستیم از دستاورد های یکی از مهمترین عوامل پیروزی و نماد جهش فراوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی بازدید کنیم. آنچه که امروز مشاهده شد نتیجه ادغام و هم افزایی اعتقاد و مدیریت است. اعتقاد به اینکه ما می توانیم و بکار گیری مدیریت صحیح در بستر اجرایی کشور.

وی تأکید کرد: مدیریت به تنهایی نمی تواند اینچنین اتفاقات مهمی را در کشور رقم بزند مگر اینکه این توان مدیریتی با اعتقاد پایدار به توانایی جوانان این مرز و بوم در اداره و دستیابی به مرز دانش دنیا آمیخته شود که بحمدلله این باور و اعتقاد و این توان مدیریتی در سازمان صنایع دفاع به خوبی مشاهده می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1727

به "بازدید اعضای کمیسیون جهش فراوری و برنامه ریزی و بودجه مجلس از نمایشگاه پیشرفت ها و دستاورد های صنعت دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید اعضای کمیسیون جهش فراوری و برنامه ریزی و بودجه مجلس از نمایشگاه پیشرفت ها و دستاورد های صنعت دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید