ایتالیا یک روز مرگبار دیگر را گذراند، 50 پزشک جان باختند

به گزارش کی آنلاین، ایرنا نوشت: شمار فوتی های روزانه ناشی از کرونا برای دومین روز متوالی کاهش یافت، اما با ثبت 756 مورد در روز گذشته، همچنان بالا است.

ایتالیا یک روز مرگبار دیگر را گذراند، 50 پزشک جان باختند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آژانس محافظت مدنی ایتالیا یکشنبه شب گفت که ظرف 24 ساعت گذشته 756 نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند و شمار کل جانباختگان به 10 هزار و 799 رسیده است.

افزایش تلفات و مبتلایان به کرونا در ایتالیا در حالی ادامه دارد که تا به امروز دست کم دو هزار نفر از کادر پزشکی این کشور حین مبارزه با این بیماری همه گیر مبتلا و 50 پزشک جان خود را از دست داده اند.

شمار فوتی های ناشی از کرونا در ایتالیا روز آدینه 919 نفر بود و پس از آن روز شنبه 889 مورد ثبت شد. روز یکشنبه برای دومین روز متوالی شمار فوتی های روزانه در این کشور فرایند کاهشی داشت، اما همچنان در میان کشورهای دنیا در بالاترین رده قرار گرفته است.

براساس اعلام نهاد بهداشتی ایتالیا، در این کشور همچنین ظرف 24 ساعت گذشته 5 هزار و 217 نفر به صورت قطعی مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند و شمار کل مبتلایان به 97 هزار و 689 تن رسید.

مقام های ایتالیایی اگرچه امیدوارندکه فرایند کاهشی در ابتلا به کرونا و فوت ناشی از آن ادامه یابد، اما به نظر می رسد احتمال تمدید محدودیت های شدید اعمال شده برای همه فعالیت ها به جز موارد ضروری که قرار است آدینه آینده منقضی گردد، اعمال گردد.

وزیر امور مناطق ایتالیا امروز در یک گفت وگوی تلویزیونی گفت که تمدید این محدودیت ها اجتناب ناپذیر است و تصمیم گیری درباره آن توسط نخست وزیر این کشور براساس توصیه های مقام ها و کارشناسان بهداشتی انجام می گردد.

در چند منطقه در شمال ایتالیا که کانون شیوع کرونا بود، قرنطینه سراسری اعلام شده و رفت وآمد به این مناطق ممنوع است. همه فروشگاه ها به جز مواد غذایی و کالاهای ضروری در ایتالیا تعطیل است.

64310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 920

به "ایتالیا یک روز مرگبار دیگر را گذراند، 50 پزشک جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا یک روز مرگبار دیگر را گذراند، 50 پزشک جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید