معرفی بهترین مراکز خرید میلان

به گزارش کی آنلاین، نام خرید که در اروپا می آید نگاه ها به سمت میلان شهر کوچکی در ایتالیا می چرخد. با دورونزدیک همراه باشید تا با مراکز خرید میلان آشنا شوید.

معرفی بهترین مراکز خرید میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

ریناسنته

ریناسنته یک مرکز خرید ده طبقه است که دارای یک فضای منحصر به فرد و معاصر است. خریداران در ریناسنته می توانند انتخاب هایی بی نظیر و جدیدترین مدها برای مردان، زنان و بچه ها، لوازم آرایشی، لباس زیر زنانه، لوازم منزل، غذا و طراحی پیدا نمایند. برندهای معتبر و مارک های جدید و جوان و استعدادهای در حال ظهور به مشتریان این اجازه را می دهد تا دریایی از تنوع از مدهای کلاسیک تا مدرن را پیش روی داشته باشند و به راحتی آخرین فرایند مد را دنبال نموده و مد روزترین کالاها را پیدا نمایند. مجموعه فروشگاه های ریناسنته در حال توسعه در منطقه آناکس است، منطقه ای که به زودی تبدیل به پایگاهی مهم برای پیشگامان وطراحان صنعت مد خواهد شد و فرصتی برای کشف مجموعه های مد جدید و هم چنین لوازم جانبی را فراهم خواهد نمود.

سالن غذاخوری یا فود کورت ریناسنته که در طبقه هفتم واقع شده است، انواع غذاهای لذیذ را در اختیار مشتریان این مجموعه بی نظیر قرار می دهد که همه رستوران های آن تحت نظارت کنترل کل مجموعه است. برندهای معروف صنعت غذایی اعم از نه بار و رستوران های مای سوشی، اُبیکا مزورلا پیتزا بار و کوکینا، جوس بار، رستوران مایو، بی استیک، دِ سانتیس، چامپینر، مات و چاندون در این فود کورت شعبه دارند.

ساختمان براین و بری

ساختمان براین و بری یک مرکز خرید کاملاً منحصر به فرد است که در سال 2015 افتتاح شده است. رویای عمودی یک ساختمان 12 طبقه است که از سه طبقه زیر زمین شروع شده و به سمت بالا تا طبقه نهم ادامه می یابد و در آم مجموعه ای از محصولات و خدمات با کیفیت بالا شامل لباس، غذا، لوازم آرایشی، اشیای طراحی و جواهرات ارائه می گردد. در بالای این طبقات شما شما یک تراس و اتاق نشیمن با چشم انداز به معنای واقعی کلمه زیبا، از دورینی و بورگوگنا می یابید. براین و بری یک مجموعه عالی برای هواداران مد است که بیش از 100 برند مشهور جهانی در یک محیط معاصر و شیک در آن اجناس درجه یک خود را عرضه می نمایند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

اسکالو میلانو

اسکالو میلانو در فاصله ای در حدود 20 دقیقه از مرکز شهر واقع شده است. این مال یک مرکز مد، طراحی و بسیار چیزهای متنوع دیگر است. در این منطقه حدود 130 فروشگاه در یک طبقه قرار دارند، البته به استثنای فود کورت مجموعه که به عنوان یک منطقه وسیع پایین تر از سطح خیابان طراحی شده است. در این مرکز برندهای مهمی مانند آلسی، کارتل، پولترنا فرو برای لوازم خانگی، و همچنین کلوین کلاین، دودو، فراتلی روستی و بسیاری دیگر برای دوستداران صنعت مد در کنار هم قرار گرفته اند. هم چنین در این مرکز نخستین فروشگاه برند مارکت کارل لگرفلد در ایتالیا راه اندازی شده است.

اکسلسیور میلانو

اکسلسیور میلانو یک ساختمان هفت طبقه در قلب میلان است که برندهای منحصر به فرد اعم از لوازم آرایش، خوراکی ها و لباس و طراحی را در خود جای داده است. در میان این موارد باید به ایتس استور (بازار خوراکی ها) توجه ویژه ای داشت که یک بازار مواد غذایی است که برای مشتریانی که تقاضای غذاهای لوکس در فضایی لاکچری را دارند، در نظر گرفته شده است. این رستوران غذاها را به سه بخش تقسیم می نماید: غذاهای زیبایی، غذاهای فست فودی ارزان، و در نهایت، غذاهایی که باید تجربه چشیدن آرام آنها را داشت. طبقه همکف با اشراف به گالری کورسو

به همراه فروشگاه تیفانی یک فضای طراحی هنری و زیبا را ارائه می دهد. علاوه بر این برندهای والکسترا و لادورو جیکوبز، مانولو بلانیک، کریستین لووبین و گندیچی در این مجموعه از جذابیت های این مرکز خرید هستند.

کوین

کوین یک مرکز خرید تاریخی است که بیش از چندین طبقه را در اختیار دارد و محل استقرار آن در منطقه کینوک گیورنیت است. کوین به دلیل داشتن نمای شیشه ای بدون درز، یکی از بزرگ ترین دیوارهای ویدئویی در اروپا را به نمایش می گذارد و به عنوان یک محیط تعاملی شهری برای گفت و گو و معاشرت از آن بهره برداری می گردد. این مرکز خرید مجموعه ای از خدمات عالی و بهترین برندهای مد، از لباس تا لوازم منزل، طراحی خانه وغذا را ارائه می دهد.

پیتزا پورتولتو

مراکز خرید پیتزا پورتولتو در نزدیکی مرکز کنگره میکو قرار گرفته است و دارای فروشگاه ها و امکانات زیادی است.

(برای رزرو هتل خارجی با کارت شتاب و خرید آنلاین به سایت دورونزدیک مراجعه کنید.)

#خرید #میلان

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 625

به "معرفی بهترین مراکز خرید میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مراکز خرید میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید