اطلاعیه صندوق اعتباری هنر درباره نحوه محاسبه حق بیمه پرداختی

به گزارش کی آنلاین، صندوق اعتباری هنر در مورد نحوه محاسبه و پرداخت حق بیمه و سرانه درمان تأمین اجتماعی فصل بهار اطلاعیه ای منتشر کرد.

اطلاعیه صندوق اعتباری هنر درباره نحوه محاسبه حق بیمه پرداختی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، صندوق اعتباری هنر در مورد نحوه محاسبه و پرداخت حق بیمه و سرانه درمان تأمین اجتماعی فصل بهار اطلاعیه ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

علیرغم تنگنای اقتصادی و بودجه ای، کوشش کردیم در این مرحله با واریز 115 میلیارد ریال به حساب 39 هزار و 361 نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی صندوق اعتباری هنر، به قولی که داده ایم عمل کنیم.

در پاسخ به سوال بیمه شدگان اعلام می گردد:

مبنای محاسبه حق بیمه پرداختی از سوی صندوق تابع نوع نرخ بیمه (18، 14و 12درصد) و اطلاعیه اخیر سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر حذف ضریب 20 درصد از فرمول محاسبه حق بیمه بوده که به حساب بیمه شدگان محترم پرداخت شده است. بدیهی است اضافه پرداختی اعضا به سازمان تأمین اجتماعی براساس برنامه ریزی این سازمان به حساب بستانکاری پرداخت کنندگان منظور خواهد شد.

بنابر اطلاعیه اخیر سازمان تأمین اجتماعی، نرخ سرانه درمان در سال 1400 معادل 716000 ریال به ازاء هر نفر در ماه معین شده است که برابر با فهرست دریافتی از سازمان به حساب بیمه شدگان بابت فروردین به وسیله صندوق واریز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1713

به "اطلاعیه صندوق اعتباری هنر درباره نحوه محاسبه حق بیمه پرداختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه صندوق اعتباری هنر درباره نحوه محاسبه حق بیمه پرداختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید