استیضاح ترامپ در کنگره رای گیری استمزاجی می شود

به گزارش کی آنلاین، میزان نوشت: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اعلام رأی گیری در هفته جاری بر سر تحقیقات استیضاح ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را یک قدم به استیضاح نزدیک تر کرد.

استیضاح ترامپ در کنگره رای گیری استمزاجی می شود

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه دوشنبه (به وقت تهران) از قصد این مجلس برای رأی به تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خبر داد.

در روزهای گذشته نیز، یک قاضی دادگاه آمریکا قانونی بودن تحقیقات مجلس نمایندگان این کشور درباره استیضاح دونالد ترامپ را تایید کرد.

وی همچنین خواستار دریافت نسخه ای از گزارش رابرت مولر در مورد جزئیات مداخله روسیه در انتخابات 2016 را ارائه دهد.

به گزارش رویترز، بریل هاول، قاضی منطقه ای آمریکا گفته که مجلس سنا نیازی ندارد که قطعنامه ای برای شروع رسمی استیضاح تصویب کند.

قاضی منطقه ای دادگاه آمریکا تا چهارشنبه هفته آینده فرصت داده تا نسخه محرمانه گزارش رابرت مولر که از سوی کمیته قضایی مجلس نمایندگان احضار شده بود را ارائه دهد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا حکم دادگاه را ضربه دیگری به تلاش های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای آنکه خود را بالاتر از قانون به شمار می آورد، دانست.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گذشته گفت: قطعا مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح وی بر سر درخواست از اوکراین برای تحقیق درباره جو بایدن رقیب سیاسی وی، رای خواهد داد.

23231

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 519

به "استیضاح ترامپ در کنگره رای گیری استمزاجی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیضاح ترامپ در کنگره رای گیری استمزاجی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید