50 درصد قیمت مسکن حباب است ؟

به گزارش کی آنلاین، بعضی از کارشناسان می گویند: 50 تا 70 درصد قیمت کنونی مسکن حباب و غیر واقعی است ، بنابراین در سال آینده قیمت مسکن روبه کاهش خواهد گذاشت .

50 درصد قیمت مسکن حباب است ؟

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق سیمانی طرح چوب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وضع موجود بازار مسکن حاکی است که معاملات ملک در شهر تهران ، از رکود سه ساله خود خارج شده است . ازاواسط تابستان ، رشد مثبت میزان معاملات با شیب قابل ملاحظه شروع شد . معدل بازار معاملات مسکن تا دی ماه سال جاری ، با افزایش 12 درصدی میزان خرید آپارتمان در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال را نشان می دهد . همچنین تعداد واحدهای مسکونی فروخته شده در ماه های اخیر بیش از 16 هزار آپارتمان در هر یک از ماه های آذر و دی ، نشان دهنده رونق در این بازار است.

به گزارش مجله خبری دلتا به نقل از اقتصاد آنلاین ، میانگین قیمت مسکن طی سال جاری نیز رشد حدود 8 درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال 95 را نشان می دهد. با این حال ، متوسط قیمت مسکن در ماه گذشته ، حدود 15 درصد نسبت به دی ماه سال 95 افزایش یافت.

مشاوران املاک با آنالیز اوضاع معاملات مسکن در بهمن ماه می گویند : بازار مسکن پس از چند ماه رونق مناسب ، در این ماه دچار افت شده است ؛ چراکه دو عامل تب دلار و افزایش قیمت های پیشنهادی به تعلل خریداران خانه منجر شده و از سوی دیگر ، کاهش قدرت تزریق نقدینگی به طرف تقاضا این بازار را تهدید می نماید.

دراین شرایط و با توجه به روز های باقی مانده تا انتها سال 96 و شروع سال 1397 ، کارشناسان معتقدند : در سال آینده قیمت مسکن آن چنان افزایش نخواهد یافت .

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 709

به "50 درصد قیمت مسکن حباب است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد قیمت مسکن حباب است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید