110 واحد مسکونی مددجویی در کهگیلیویه و بویراحمد بهره برداری شد

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از 110 واحد مسکونی مددجویی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان در هفته دولت اطلاع داد.

110 واحد مسکونی مددجویی در کهگیلیویه و بویراحمد بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات برآورد هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

غلام رضا متقی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در یاسوج، اظهار کرد: کمیته امداد به مناسبت فرارسیدن هفته دولت برنامه های مختلفی را برای حمایت از مددجویان در دستور کار خود دارد.

وی به بهره برداری از 110 واحد مسکونی برای مددجویان در این هفته اطلاع داد و گفت: در این زمینه در روز آدینه هفتم شهریور ماه امسال به مناسبت هفته دولت سه واحد از این منازل در روستای کریک شهرستان دنا به نمایندگی از 110 واحد دیگر با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

متقی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با همکاری و مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور احداث شده است، اضافه نمود: در مجموع 14 میلیارد و 710 میلیون ریال هزینه ساخت و احداث این واحدهای مسکونی شده است.

متقی اعلام کرد: از این مبلغ یک میلیارد و 710 میلیارد ریال آن به وسیله بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و مابقی به وسیله آورده مددجویان، تسهیلات بنیاد مسکن و مساعدت کمیته امداد می باشد.

وی زیربنای این واحدهای مسکونی را در مجموع شش هزار و 700 مترمربع مطرح کرد و اضافه نمود: پرسنل کمیته امداد در این زمینه سنگ تمام گذاشتند.

متقی از دیگر برنامه های کمیته امداد در هفته دولت را کلنگ زنی خانه های بهداشت روستایی برشمرد و گفت: در این راستا در روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه امسال کلنگ خانه بهداشت روستای راک شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از 20 خانه بهداشت در این شهرستان به زمین زده می گردد.

وی اضافه نمود: در همین زمینه خانه بهداشت روستای مونه به نمایندگی از سه خانه بهداشت در شهرستان لنده در روز چهارشنبه پنجم شهریورماه کلنگ زنی می گردد.

متقی اعلام کرد: این خانه ها در مجموع 55 واحد در سطح استان هستند که با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی استان احداث می گردد و انشاءالله تا انتها دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 902

به "110 واحد مسکونی مددجویی در کهگیلیویه و بویراحمد بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "110 واحد مسکونی مددجویی در کهگیلیویه و بویراحمد بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید