کرونا و تقویم فشرده کاراته عامل تعویق سوپر لیگ بود

به گزارش کی آنلاین، سعید خرمی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در شرایط خوبی به انتها رسید و در بازی های دور برگشت و بعلاوه مسابقات نیمه نهایی و نهایی مبارزات بسیار خوبی را شاهد بودیم. البته هدف ما این بود که خیلی زودتر این پرونده این مسابقات بسته گردد که متأسفانه شرایط چنین اجازه ای به ما نداد.

کرونا و تقویم فشرده کاراته عامل تعویق سوپر لیگ بود

وی اضافه کرد: شیوع کرونا مهمترین علت تعویق مسابقات بود. چندین بار کوشش کردیم که مجوز برگزاری را بگیریم که پیروز به انجام این کار نشدیم. عامل دیگر هم تقویم فشرده تیم های ملی بود. ما در مجمع 25 مرحله مسابقات انتخابی در رده های سنی مختلف در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم. که واقعا کار سنگین و بزرگی بود.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: تیم ملی مسابقات قهرمانی دنیا و قهرمانی آسیا را نیز در پیش داشت. ما باید برای برگزاری مسابقات با سازمان تیم های ملی هماهنگ می شدیم. سرمربی تیم ملی برای پیروزیت در این دو رویداد برنامه ریزی داشت و مبارزه کاراته کاها در سوپر لیگ با احتمال بالای آسیب دیدگی چندان کار درستی نبود.

خرمی در خصوص برگزاری لیگ در رده های سنی پایه و بعلاوه بخش بانوان گفت: هفته آینده که مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران را خواهیم داشت و پس از آن لیگ های کاراته وان را شروع می کنیم. از این پس همه مسابقات در غالب همین کاراته وان برگزار می گردد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قبل از نوروز دو مرحله از این رقابت ها برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ کاراته در سرانجام به برگزاری هفدهمین دوره رقابت های سوپر لیگ هم اشاره نمود و گفت: فروردین ماه 1401 اطلاعیه شرایط برگزاری را صادر و ثبت نام از تیم ها شروع می گردد و برنامه ما هم بر این است که فشرده برگزار نکنیم به همین علت در طول سال و با توجه به برنامه های تیم ملی سوپر لیگ برگزار می گردد. در کوشش هستیم تا استانداردهای یک لیگ پویا و مجذوب کننده که برای تیم ملی خروجی داشته باشد را برگزار کنیم که امیدوارم به این هدف برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2062

به "کرونا و تقویم فشرده کاراته عامل تعویق سوپر لیگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا و تقویم فشرده کاراته عامل تعویق سوپر لیگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید