تور کانادا: وزیر بهداشت کبک: باید از شیوع دوباره ویروس جلوگیری کرد زیرا قادر به اعمال دوباره محدودیت نیستیم

به گزارش کی آنلاین، کریستین دوبه، وزیر بهداشت استان اعلام نمود اگر در پاییز مجدداً تعداد موارد ابتلا به کرونا به طرز قابل توجهی افزایش یابد، دسترسی به بعضی از خدمات برای کبکی هایی که دو دوز واکسن خود را دریافت نکرده اند، امکان پذیر خواهد بود اما دیگر امکان اعمال محدودیت های مجدد وجود نخواهد داشت. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در بیمارستان سانتا کابرینی در مونترال گفت: اگر در ماه سپتامبر موارد ابتلا به میزان قابل توجهی افزایش یابد، دیگر نمی توانیم مجدداً محدودیت های عمومی اعمال کنیم. بر اساس تجربیات 15 ماه گذشته ما در روبرو با این شرایط باید بعضی موارد استثنایی را در نظر گرفته و محدود کنیم.

تور کانادا: وزیر بهداشت کبک: باید از شیوع دوباره ویروس جلوگیری کرد زیرا قادر به اعمال دوباره محدودیت نیستیم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وزیر بهداشت این موارد پیش بینی شده را تعیین نکرد اما قول داد که روز پنج شنبه در یک جلسه مطبوعاتی به موضوع واکسیناسیون پرداخته و کوشش کند انگیزه مردم برای انجام واکسیناسیون افزایش یابد.

اداره بهداشت عمومی کبک هنوز اعلام ننموده است که شهروندان استان چگونه می توانند از کدهای QR که نشان دهنده واکسینه شدن آن ها است، استفاده نمایند. البته سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی روز دوشنبه گفته است بخش اصلی اقداماتی که برای استفاده از گواهی الکترونیکی واکسیناسیون ارائه شده، در حال نهایی شدن است و وزیر این خبر را روز پنج شنبه اعلام خواهد نمود. کریستین دوبه نیز با اعلام این موضوع که هنوز 115 هزار جوان 18 تا 29 ساله در استان واکسینه نشده اند، ابراز امیدواری کرد که میزان واکسیناسیون این گروه از جامعه سریع تر به پوشش 75 درصدی برسد. اگر ما خواستار بازگشت حضوری به کالج ها و دانشگاه هستیم، باید به دنبال شرایط بهتر از پوشش 75 درصدی باشیم. کبکی هایی که می خواهند دوز دوم خود را زودتر و ظرف چهار تا هشت هفته از دریافت اولین دوز دریافت نمایند، می توانند از صبح روز سه شنبه در کلیک سانته (Clic Santé) ثبت نام نموده و وقت رزرو نمایند.

منبع: مداد
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1687

به "تور کانادا: وزیر بهداشت کبک: باید از شیوع دوباره ویروس جلوگیری کرد زیرا قادر به اعمال دوباره محدودیت نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: وزیر بهداشت کبک: باید از شیوع دوباره ویروس جلوگیری کرد زیرا قادر به اعمال دوباره محدودیت نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید