کار جالب یک شرکت طراحی داخلی: نشان دادن فرایند تغییر ظاهر آشپزخانه ها در طی پنج قرن

به گزارش کی آنلاین، حتی اگر تنها زندگی می کنید و آشپزی چندانی نمی کنید، آشپزخانه خانه تان یک جزء اساسی خانه محسوب می گردد. یک آشپزخانه نورگیر با کابینت خوش رنگ و ظروف زیبا، روحیه هر کسی را بهتر می نماید.

کار جالب یک شرکت طراحی داخلی: نشان دادن فرایند تغییر ظاهر آشپزخانه ها در طی پنج قرن

جهت دریافت خدمات نمونه طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اگر در فیلم ها و سریال هایی که داستانشان در دهه ها یا قرن های پیشین دنبال می گردد، دقت نموده باشید، می بینید که آشپزخانه های قدیمی، تفاوت زیادی با آشپزخانه های جدید دارند. در طی قرن ها، پیشرفت فناوری و همچنین تغییر زیبایی شناسی، باعث تغییرات زیادی در ظاهر آشپزخانه ها شده است. دیگر خبری از آشپزخانه های تاریکی و نمور که ظروف از هر گوشه اش آویزان بودند، نیست.

سرعت تغییرات بسیار زیاد است و شما اگر 10 - 15 سالی خانه عوض ننموده باشید و یا تغییر دکوراسیون داخلی نداده باشید، حتما متوجه شده اید که آشپزخانه سابقا به روز شما، چقدر از مد روز عقب مانده است.

در این میان؛ یک شرکت مشاور و طراحی دکوراسیون داخلی، در پروژه ای به نام 500 سال طراحی آشپزخانه؛ به سادگی نشان داده است که به چه میزان استانداردهای طراحی تغییر نموده است.

قرن شانزدهم:

قرن هفدهم:

قرن هجدهم:

قرن نوزدهم:

قرن بیستم:

قرن بیست و یکم:

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 832

به "کار جالب یک شرکت طراحی داخلی: نشان دادن فرایند تغییر ظاهر آشپزخانه ها در طی پنج قرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار جالب یک شرکت طراحی داخلی: نشان دادن فرایند تغییر ظاهر آشپزخانه ها در طی پنج قرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید