پابجی به زودی کاملا رایگان می گردد

به گزارش کی آنلاین، بازی پابجی (PlayerUnknowns Battlegrounds) اثری بود که ژانر بتل رویال را بر سر زبان ها انداخت و به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. اگرچه بازی تا به امروز همچنان یک پیروزیت بزرگ محسوب می گردد، اما از رقبایی مانند فورتنایت، ایپکس لجندز و وارزون عقب افتاده است. شاید بزرگترین علت آن غیر رایگان بودن آن است با توجه به این که بازی پیروز و بسیار سودآور پابجی موبایل به صورت کاملا رایگان عرضه شده است.

پابجی به زودی کاملا رایگان می گردد

با این حال این فرایند همانطور که شایعات در ماه های اخیر نشان داده بودند، به زودی تغییر خواهد نمود. در مراسم گیم اواردز 2021 میلادی، استودیوی کرافتون گفت که بازی پابجی که اکنون به طور رسمی با عنوان PUBG Battlegrounds شناخته می گردد، قرار است به عنوان یک بازی رایگان برای همه پلتفرم ها از تاریخ 12 ژانویه 2022 (22 دی 1400) در دسترس قرار گیرد. لازم به ذکر است که کسانی که بازی را خریداری نموده اند، به آیتم هایی تزئینی به صورت انحصاری دسترسی خواهند داشت، اما هیچ صحبتی در خصوص اینکه آیا بازی قرار است از بتل پس استفاده کند یا خیر، وجود ندارد.

پس از رایگان شدن PUBG: Battlegrounds، بازی اکانت پریمیوم تازهی را با نام Battlegrounds Plus معرفی خواهد نمود. این به بازیکنان پول اضافی، حالت رنک، ویژگی ساخت حالت بازی اختصاصی، آیتم های مختلف و سایر پاداش ها را ارائه می دهد. ارتقای حساب کاربری به صورت کاملا اختیاری با هزینه 12.99 دلار ارائه می گردد، با این حال پاداش های ارائه شده تاثیری بر هسته گیم پلی بازی نخواهند داشت. بازیکنانی که پابجی را قبل از رایگان شدن آن خریداری نموده اند، بسته ویژه ای دریافت می نمایند که علاوه بر آیتم های تزئینی ذکر شده، ارتقای Battlegrounds Plus را دریافت خواهند کرد.

پابجی ابتدا در سال 2017 میلادی به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس نهاده شد و توانست به صدر جدول محبوب ترین بازی های استیم دست پیدا کند و به نوعی ژانر بتل رویال را بر سر زبان ها بیندازد. با محبوبیت این اثر، در نهایت با قیمت 29.99 دلار به صورت رسمی عرضه شد و روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس نهاده شد. پابجی تا اوایل سال 2018، زمانی که فورتنایت سلطنت خود را آغاز کرد، تسلط خود را بر سبک بتل رویال حفظ کرد.

پابجی هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس بکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی با همان قیمت قبلی در دسترس است. در همین حال، بازی پابجی: نیو استیت که در فضای آینده نگرانه جریان دارد، حدودا یک ماه پیش روی اندروید و iOS در دسترس نهاده شد. با این حال گزارش ها بعلاوه حاکی از آن هستند که یک بازی تازه دیگر از این سری که احتمالا پابجی 2 خواهد بود، در سال آینده منتشر خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلری که برای اعلام این خبر از سوی پابجی فراوری و منتشر شده است را ببینید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1928

به "پابجی به زودی کاملا رایگان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابجی به زودی کاملا رایگان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید