شرایط 7 بیمار کرونایی هرمزگان وخیم است

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: اکنون 45 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 7 نفر از آن ها وخیم است.

شرایط 7 بیمار کرونایی هرمزگان وخیم است

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (13 مهرماه) در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته با جان باختن سه بیمار کرونایی در هرمزگان، تعداد کل فوتی ها به دو هزار و 387 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن 68 نفر دیگر تعداد کل بستری های کرونا در استان به 243 نفر رسید، اضافه نمود: اکنون 45 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 7 نفر از آن ها وخیم است.

وی با بیان اینکه غربالگری و شناسایی زود هنگام اختلالات روانی، عصبی به وسیله کلیه سطوح نظام مراقبت های بهداشتی - درمانی می تواند نقش اساسی در ارتقاء سطح سلامت روان داشته باشد، اضافه نمود: ارتقاء شاخص های بهداشت روان در جامعه با برگزاری مستمر کلاس های بازآموزی و حساس سازی تمامی سطوح مراقبت در استان میسر خواهد شد.

نوروزیان با اشاره به نقش کلیدی آموزش و احتیاج به کلاس های بازآموزی اعلام کرد: افزایش دانش و مهارت پزشکان خانواده با تاکید بر فوریت های روانپزشکی و نورولوژی در مراکز خدمات جامع سلامت به منظور شناسایی زود هنگام بیماری ها حائز اهمیت و در برنامه عملیاتی واحد سلامت روان شبکه گنجانده شده است .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1826

به "شرایط 7 بیمار کرونایی هرمزگان وخیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط 7 بیمار کرونایی هرمزگان وخیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید