5 هزار و 500 عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان انجام شد

به گزارش کی آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان از انجام 5 هزار و 500 مورد عمل جراحی در 6 ماهه منتهی به سال 1400 دراین بیمارستان خبر داد.

5 هزار و 500 عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان انجام شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان، دکتر سید محمد صالحی بهبهانی اظهار کرد: از این تعداد موارد جراحی های اجرا شده ، 4 هزار 817 مورد عمل جراحی بصورت الکتیو و بصورت غیر اورژانسی و با برنامه ریزی قبلی جراحان اجرا شده است .

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت :طی 6 ماه اخیر ، تعداد 568 مورد عمل جراحی اورژانسی در اتاق عمل این بیمارستان اجرا شده است و 115 مورد نیز بصورت سرپایی و بدون نیاز به بستری ،فرایند درمان بیمار ، پیگیری شده است.

وی شرح داد :از آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا و اختصاص مراکز درمانی مشخصی به درمان مراجعین و بیماران کرونایی ، این بیمارستان در شهرستان آبادان به عنوان تنها بیمارستان آموزشی پژوهشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان و غرب استان خوزستان، با جذب 33 جراح متخصص و فوق تخصص در تمامی رشته درمانی و حضور 6 نفر متخصص بیهوشی و نیز توانمندی کادر درمانی و پشتیبانی مجرب ، تمام سعی خود را جهت پاسخگویی به بخش بزرگی از نیاز منطقه بکار گرفته تا خدمات درمانی مناسب و به موقع به شهفرایندان این منطقه ارائه شود.

دکتر صالحی در انتها عنوان کرد؛از تمامی شهفرایندان تقاضا داریم که ضمن همراهی و همکاری با مدافعان سلامت در این شرایط سخت شیوع بیماری کرونا و رعایت توصیه های بهداشتی همکاران ما ، با ارائه نظرات و پیشنهادات خود به سامانه تلفنی 190 ما را در انجام خدمات درمانی مناسب ،یاری کنند.

انتها پیام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1698

به "5 هزار و 500 عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هزار و 500 عمل جراحی در بیمارستان شهید بهشتی آبادان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید