نصرتی: برای قضاوت ویلموتس باید صبر کرد

به گزارش کی آنلاین، تهران- خبرنگاران- بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به انتخاب مارک ویلموتس به عنوان گزینه نهایی راهنمایی تیم ملی فوتبال گفت: تنها از روی کارنامه گذشته این سرمربی نمی گردد او را قضاوت کرد.

نصرتی: برای قضاوت ویلموتس باید صبر کرد

محمد نصرتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به مذاکرات با مارک ویلموتس برای راهنمایی تیم ملی فوتبال گفت: ویلموتس ابتدا باید برنامه هایش را بگوید و از پیش نمی توانیم این مربی را قضاوت کنیم. همه ما شناخت محدودی از وی داریم.

وی اضافه نمود: پیش از این، اسامی بزرگانی مانند یورگن کلینزمن مربی آلمانی برای راهنمایی تیم ملی مطرح شده بود که در آن موقع معتقد بودم می گردد با حضور افرادی مانند مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان در کنار وی، تیم ملی را در اوج دید.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: پس از آن نام برانکو ایوانکوویچ سرمربی کنونی پرسپولیس مطرح شد که در مورد او هم معتقد بودم این مربی از تجربه بالایی برای راهنمایی تیم ملی برخوردار است و با شناختی که از فوتبال ایران دارد، می تواند به ما یاری کند.

نصرتی در مورد اینکه ویلموتس کارنامه ضعیفی در مربی گری دارد، توضیح داد: این مربی در سه سال اخیر تنها پنج بار روی نیمکت تیم ملی ساحل عاج نشسته و پس از آن قطع همکاری نموده است. این یک نکته بسیار منفی در کارنامه ویلموتس محسوب می گردد اما نمی گردد یک فرد را تنها از روی کارنامه اش قضاوت کرد.

وی اضافه نمود: نقطه مثبت ویلموتس حضور او در چند جام جهانی به عنوان بازیکن و مربی است. او کاپیتان تیم ملی بلژیک بوده و در بالاترین سطح هم بازی و هم مربی گری نموده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که تجربه این مربی به درد فوتبال ما بخورد و مفید باشد.

فدراسیون فوتبال پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش قطع همکاری کرد و از زمستان سال گذشته تاکنون تیم ملی بدون سرمربی است.

ورزشی**9463**9129**1883

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 208

به "نصرتی: برای قضاوت ویلموتس باید صبر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: برای قضاوت ویلموتس باید صبر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید