نسخه جدید تراکتور: دایی سرمربی، خطیبی دستیار

به گزارش کی آنلاین، شایعه این است: دایی سرمربی و خطیبی دستیار. این جو در تبریز به راه افتاده و خبرش به تهران هم رسیده. شاید قرار است مسئول مذاکره با دایی، دستیار او هم گردد.

نسخه جدید تراکتور: دایی سرمربی، خطیبی دستیار

نسخه جدید تراکتور: دایی سرمربی، خطیبی دستیار

امیر اسدی ، به این اسامی دقت کنید. جان توشاک، محمد تقوی و جرج لیکنز. نیمکت تراکتورسازی به اولی و دومی وفا نکرد و سومی هم در خطر اخراج قرار گرفته. به این مربیان، نام چند مدیر را هم اضافه کنید. صادق درودگر، عباس الیاسی، علیرضا اسدی و ایوب بهتاج. همه این مدیران هم بعد از تنها چند روز حضور در تراکتورسازی، راستا جدایی را طی کردند و حالا از میان آن ها فقط الیاسی مانده تا امور باشگاه را پیش ببرد.

محمدرضا زنوزی به عنوان مالک تراکتورسازی، آنچنان شکیبا نیست که ماه ها پای یک مربی بنشیند و یا اختیار کامل به مدیرعامل بدهد. همه این ها باعث شده تا حالا و دو هفته مانده به انتها فصل، اخباری درباره قطع همکاری با جرج لیکنز و حضور مربی جدید شنیده گردد. مربی جدیدی که گفته می گردد نامش علی دایی است.

-

رسانه ها از علی دایی به عنوان سرمربی آینده تراکتورسازی نام برده اند. نفر اول کادرفنی سایپا در این فصل که به دلایل مختلف، لیگ هجدهم را با این تیم به انتها نرساند. علی دایی در دوران مربیگری هرگز از تهران خارج نشده و سرمربیگری هیچ یک از تیم های شهرستانی را تجربه ننموده. او بارها با پیشنهادهایی از سپاهان و همین تراکتورسازی روبرو شده اما همواره پاسخ او منفی بوده.

این بار اما داستان متفاوت است. از تبریز خبر می رسد علی دایی حدود 10 روز قبل و وقتی دیده با سایپا همکاری اش را ادامه نمی دهد، با زنوزی مذاکره نموده و به پیشنهاد حضور در تراکتورسازی چراغ سبز هم نشان داده. علی دایی البته یک رقیب جدی به نام امیر قلعه نویی هم دارد که گفته می گردد شانس سرمربی سابق سایپا بیشتر از همتای خود در سپاهان است.

در صورت شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس، قرار بود جرج لیکنز برکنار گردد و رسول خطیبی جای او را بگیرد. اتفاقی که با توجه به تساوی تراکتورسازی و یک امتیازی که کسب کرد، رخ نداد. اگر علی دایی سرمربی تراکتورسازی گردد، رسول خطیبی هم به عنوان دستیار اول او فعالیت خود را شروع خواهد نمود. این شایعه چند سال قبل و وقتی بحث حضور دایی در تراکتورسازی به راه افتاد هم منتشر شد اما به انتها نرسید. حالا گفته می گردد خطیبی مسئول مذاکره با دایی است تا شاید بتواند او را به حضور در تراکتورسازی راضی کند.

-

دایی و خطیبی سال ها در تیم ملی کنار هم بازی نموده و در جام جهانی 2006 هم اتاق بوده اند. این دو همواره ارتباط مناسبی با یکدیگر داشته و به تعریف و تمجید از هم پرداخته اند. دایی دی ماه 93 وقتی با پیشنهاد مربیگری در تراکتورسازی و جانشینی رسول خطیبی رو به رو شد، در گفت و گو با مدیران این باشگاه صحبت جالبی درباره رسول خطیبی انجام داد. او در آن جلسه گفت: رسول کارش را بلد است و می تواند برای فوتبال ایران سرمایه قابل اعتنایی باشد. با این مربی جوان به کار خود ادامه بدهید. با توجه به همین مسئله بعید نیست تراکتورسازی با این کادر فنی لیگ نوزدهم را شروع کند. آن وقت خیال دایی هم راحت است کبا کمبود بودجه روبرو نمی گردد و راهنمایی تیمی را بر عهده می گیرد که هم ستاره دارد و هم پول کافی برای جذب بازیکنان جدید.

-

ماجرای علی دایی و تراکتورسازی اگر نهایی گردد، یکی از بزرگ ترین انتقال های فوتبال ایران رقم می خورد. نخستین تجربه دایی در خارج از تهران و تیمی که طرفداران فقط با کسب عنوان قهرمانی لیگ راضی می شوند. البته اگر اتفاق دیگری رخ ندهد و علی دایی با پیشنهادی جدید- مثلا از سوی تیم ملی - روبرو نگردد.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 191

به "نسخه جدید تراکتور: دایی سرمربی، خطیبی دستیار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جدید تراکتور: دایی سرمربی، خطیبی دستیار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید