خداحافظی کالدرون از پرسپولیس، ناز کردن این بار به آرژانتینی رسید!

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون در حالی صبح امروز تهران را به مقصد آرژانتین ترک کرد که بار دیگر در صفحه شخصی خود پیامی را منتشر و به نوعی از طرفداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

خداحافظی کالدرون از پرسپولیس، ناز کردن این بار به آرژانتینی رسید!

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

در پیغام کالدرون آمده است: در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از طرفداران پرسپولیس بروم. طرفدارانی که بهترین در جهان هستند. این را همه می گویند و من پس از شش ماه حضورم در ایران تأیید می کنم. از اعتماد و لطف طرفداران سپاسگزارم.

از بازیکنان تیمم تشکر می کنم که به من اعتماد کردند. بازیکنانی که با تمام وجود کوشش کردند. بدون هیچ توقعی. خیلی از ایرانی ها سپاسگزارم چون هر روز شاهد لطف، احترام و مهمان نوازی آنها بودیم. می روم اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم چون مدام می گویند؛ کالدرون به خاطر پول دلخور است اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می خواهم احترام است. باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید به طور مثال من و دستیارانم هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم. چون برای باشگاه مهم نبود. آنطور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است ما را بدرقه نکردند.

رفتار باشگاه باید در خور طرفداران و تیم باشد. اما با دلی شاد ایران را ترک می کنم. چون تیم و طرفداران فوق العاده ای داریم. مرسی.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با صدور این پیغام دو پهلو ایران را ترک کرد که پیش از این آندره استراماچونی هم همین کار را با طرفداران استقلال کرد و پس از صدرنشینی تیمش ایران را ترک کرد و هنوز هم برنگشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 673

به "خداحافظی کالدرون از پرسپولیس، ناز کردن این بار به آرژانتینی رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی کالدرون از پرسپولیس، ناز کردن این بار به آرژانتینی رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید