مهمترین نگرانی و دغدغه رای دهندگان جوان آمریکایی چیست؟

به گزارش کی آنلاین، بسیاری از جوانان آمریکایی دغدغه هایی دارند که اکنون و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به طرح آنها پرداخته اند.

مهمترین نگرانی و دغدغه رای دهندگان جوان آمریکایی چیست؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، بیشتر جوانان آمریکایی معتقدند که مهمترین اولویت آنها در آستانه انتخابات 3 نوامبر (13 آبان) مسائل مربوط به مسائل مالی، شیوع ویروس کرونا و برابری و عدالت نژادی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، در نظرسنجی جدید رویترز-ایپسوس تنها 7 درصد جوانان زیر 34 سال گفته اند که مسائل زیست محیطی و تغییرات آب و هوا مهمترین نگرانی آنها در انتخابات 2020 میلادی است.

در بین کلیه رده های سنی نیز تنها 4 درصد رای دهندگان گفته اند که تغییرات آب و هوایی و محیط زیست، مهمترین دغدغه و نگرانی آنها در آستانه انتخابات به شمار می رود.

در مقابل، شیوع ویروس کرونا مهمترین دغدغه و نگرانی بیش از 25 درصد رای دهندگان جوان آمریکایی است و اشتغال و اقتصاد نیز مهمترین نگرانی 20 درصد رای دهندگان جوان به شمار می رود.

این در حالی است که ستاد انتخاباتی بایدن اعلام نموده است که تغییرات آب و هوایی یک اولویت اصلی برای کارزار انتخاباتی نامزد دموکرات به شمار می رود.

البته ستاد انتخاباتی بایدن برای پیروزی در انتخابات نوامبر، حساب ویژه ای روی جوانان باز نموده است. در سال 2016 میلادی میزان مشارکت جوانان زیر 30 سال به حدود 46 درصد رسیده بود. این در حالی است که مشارکت افراد بالای 65 سال به بیش از 71 درصد رسید.

بایدن وعده داده است تا یک طرح 2 تریلیون دلاری را برای انرژی سبز و مشاغل سازگار با محیط زیست و توسعه زیرساخت ها اجرا کند.

دونالد ترامپ نیز ضمن انتقاد شدید از این طرح بایدن، آن را یک برنامه افراطی چپگرایانه توصیف نموده و مدعی است که این طرح به ضرر رشد مالی آمریکا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1255

به "مهمترین نگرانی و دغدغه رای دهندگان جوان آمریکایی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین نگرانی و دغدغه رای دهندگان جوان آمریکایی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید