مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 30 خرداد ماه سرانجام می یابد

به گزارش کی آنلاین، مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 1400، 30 خرداد ماه انتها می یابد

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 30 خرداد ماه سرانجام می یابد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1400 صبح روز پنج شنبه 29 مهر ماه امسال در تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می گردد.

بر این اساس، داوطلبان آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی تا 30 خرداد ماه مهلت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند.

نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش (احراز حداقل 50 درصد نمره آزمون)، پس از آماده شدن به وسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی به وسیله سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

کارنامه حاوی نمره و رتبه (صرف نظر از این که داوطلب مجاز یا غیر مجاز به انتخاب رشته باشد) به وسیله سایت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و تنها داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز حداقل 50 درصد کل نمره خام آزمون، مجاز به انتخاب رشـته می شوند، می توانند رشته/ محل های مورد علاقه خـود را به ترتیب اولویـت و دلخواه در فرم انتخاب رشته یا محلی که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی همراه کارنامه به آن ها ارائه می گردد، انتخاب نمایند. داوطلب می تواند یک رشته را در تمام دانشگاه ها یا ترکیبی از چند رشته را در چند دانشگاه، انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1715

به "مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 30 خرداد ماه سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 30 خرداد ماه سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید