مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی: جای خالی صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری احساس می شد

به گزارش کی آنلاین، مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرکل حوزه وزارتی برگزاری هم زمان نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی را دارای مزایای بسیاری دانست و گفت: جای خالی صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری احساس می شد.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی: جای خالی صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری احساس می شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، قدرت ابراهیمی درباره مزایای ادغام نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری گفت: سال های قبل، جای خالی صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری احساس می شد و از آن جایی که سه بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی از هم جدا نیستند، ایده برگزاری هم زمان این دو نمایشگاه مطرح شد و به نظر من مزایای بسیاری در پسِ این تصمیم وجود دارد که یکی از آن ها آشنایی بیشتر مردم با همه ظرفیت های استان هاست.

او در بخش دیگری از گفت و گو به جذابیت صنایع دستی استان های مختلف اشاره نمود و درباره ارائه آن شرح داد: یکی از نقدهایی که در عرصه صنایع دستی وجود دارد توجه ناکافی به بسته بندی آن هاست چراکه بسته بندی، به نوعی معرف صنایع دستی ایران در دنیا است. امروز طرح تجاری سازی در همه استان ها اجرایی شده است و از آنجایی که ارائه این بسته بندی ها در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری است، خیلی خوشحالم همه استان ها به این موضوع توجه نموده اند.

ابراهیمی همچنین بر معرفی مناطق و جاذبه های گردشگری به مردم در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تاکید نمود و یکی از رسالت های این نمایشگاه را شناساندن نقاط ناشناخته گردشگری استان ها دانست.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 671

به "مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی: جای خالی صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری احساس می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی: جای خالی صنایع دستی در نمایشگاه گردشگری احساس می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید