مادر سنگدل: فشار تحصیلی اعصابم را به هم ریخت دخترم را کُشتم!

به گزارش کی آنلاین، زن جوان دانشجویی که تنها فرزندش را در یک اقدام جنون آمیز به قتل رساند، روز گذشته در اولین اعترافات تکان دهنده خود مدعی شد: به خاطر سنگینی درس ها در ترم تابستانی و فشار تحصیلی در فضای مجازی، دچار بیماری روحی شدم و در عالم توهم دخترم را کشتم!

مادر سنگدل: فشار تحصیلی اعصابم را به هم ریخت دخترم را کُشتم!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خراسان، دانشجوی 29 ساله ای که دختر خردسالش را در مشهد و به طرز عجیبی به قتل رسانده است، روز گذشته پس از بهبودی نسبی از نظر روحی، در برابر قاضی ویژه قتل عمد مشهد نهاده شد و به سوالات تخصصی قاضی کاظم میرزایی پاسخ داد. این زن در حالی که مدعی بود دلیل شکستگی استخوان های فرزندش را نمی داند و او را به جایی نکوبیده است،

درباره چگونگی وقوع این جنایت وحشتناک مدعی شد: من دانشجو هستم و در ترم تابستانی تحصیل می کردم، اما نه تنها واحد های درسی ام سنگین بود بلکه به خاطر آموزش مجازی و مسائل حادی که در این خصوص وجود داشت، دچار نوعی افسردگی روحی شده بودم که مرگ مادربزرگم نیز به این ماجرا دامن زد.

به ناچار نزد پزشک متخصص رفتم و او مقداری داروی اعصاب و روان برایم تجویز کرد، ولی من داروهایم را استفاده نکردم و به این دلیل دچار توهم شدم! قاتل مهرثنای کوچولو مدعی شد: به من الهام می شد که باید فرزندم را بکشم! من هم وقتی مهرثنا در خواب بود با دستم مجاری تنفسی (دهان و بینی) او را بستم تا این که خفه شد! بعد از آن بود که فهمیدم چه کار نموده ام!

خانواده ام می گفتند ماموران اورژانس مرا به تخت بستند تا به بیمارستان ببرند! ولی من دچار توهم بودم و افکار عجیبی به ذهنم می آمد. گزارش خراسان حاکی است، به دنبال اظهارات و ادعا های عجیب این زن جوان، قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور انتقال وی به مرکز درمانی و انجام معاینات پزشکی را صادر کرد تا زوایای پنهان این جنایت تکان دهنده با نظر پزشکان قانونی روشن گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1204

به "مادر سنگدل: فشار تحصیلی اعصابم را به هم ریخت دخترم را کُشتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادر سنگدل: فشار تحصیلی اعصابم را به هم ریخت دخترم را کُشتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید