قربانیان کرونا در آمریکا به 54795 نفر رسید، 965 هزار و 800 مبتلا

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در دنیا را اعلام می نماید هم اکنون در مورد آمریکا نوشت: شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید 19) در آمریکا به 54 هزار و 795 نفر افزایش یافت.

قربانیان کرونا در آمریکا به 54795 نفر رسید، 965 هزار و 800 مبتلا

بر اساس اعلام این وبگاه، آخرین شمار مبتلایان به این ویروس نیز 965 هزار و 800 است.

لازم به ذکر است، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا ساعاتی پیش در مصاحبه با اِم اس ان بی سی اعلام نمود: بیش از 50 هزار آمریکایی کشته شدند زیرا سنا در برکناری ترامپ از قدرت در جریان استیضاح ماه فوریه بازنده شد. در 9 ماه آینده انتخابات ریاست جمهوری در پیش داریم؛ اما نمی دانیم ترامپ در ماه های پیش رو تا چه اندازه ویرانی به وجود خواهد آورد. در حال حاضر بیش از 50 هزار آمریکایی به دلیل بی کفایتی وی جان خود را از دست دادند.

در همین رابطه، روزنامه وال استریت ژورنال دیروز اعلام نمود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دنبال برکناری آلکس ایزار وزیر بهداشت و خدمات انسانی این کشور به اتهام سوء مدیریت در مراحل آغازین بحران کرونا است.

البته سخنگوی کاخ سفید این خبر را تکذیب نموده و می گوید وزارت بهداشت تحت ریاست آلکس ایزار، همچنان به دنبال اجرای اولویت های ترامپ است و این گونه اظهارات غیرمسئولانه، دولت را از پاسخگویی صحیح به بحران کرونا بازمی دارد.

این در حالی است که وال استریت ژورنال به نقل از 6 منبع مطلع می گوید نارضایتی از عملکرد ایزار رو به گسترش است؛ حال آنکه کاخ سفید در میانه بحرانی که جان بیش از 53 هزار آمریکایی را گرفته، تمایلی به تغییر کابینه دولت ندارد.

رسانه پالیتیکو نیز نه تنها احتمال برکناری ایزار را منتفی نمی داند، بلکه لیستی از جانشینان احتمالی را نیز تهیه نموده است.

به گزارش خبرنگاران، چنانچه این شایعات صحت داشته باشد، شاید بتوان گفت رئیس جمهوری آمریکا با قربانی کردن ایزار به دنبال خلاصی از اتهام بی مسئولیتی و عدم پاسخگویی مناسب به بحران کرونا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 987

به "قربانیان کرونا در آمریکا به 54795 نفر رسید، 965 هزار و 800 مبتلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانیان کرونا در آمریکا به 54795 نفر رسید، 965 هزار و 800 مبتلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید